  • 1. Data: 2013-10-23 13:13:28
    Temat: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Jakoś nie mogę znaleźć w taryfikatorze, przynajmniej nie dosłownie...

    Ile "kosztuje" niezachowanie bezpiecznej odległości oraz wyprzedzenie i
    zahamowanie komuś przed nosem?

  • 2. Data: 2013-10-23 13:16:16
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Jakoś nie mogę znaleźć w taryfikatorze, przynajmniej nie dosłownie...
    >
    > Ile "kosztuje" niezachowanie bezpiecznej odległości oraz wyprzedzenie i
    > zahamowanie komuś przed nosem?

    Zamiast dymic i robic gnoj (jak to masz w zwyczaju) naucz sie jezdzic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-10-23 13:21:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 13:16, AZ pisze:

    > Zamiast dymic i robic gnoj (jak to masz w zwyczaju) naucz sie jezdzic.

    Dziękuję za jakże rzeczową i merytoryczną wypowiedź na poziomie
    charakterystycznym dla ciebie.

  • 4. Data: 2013-10-23 14:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jakoś nie mogę znaleźć w taryfikatorze, przynajmniej nie dosłownie...
    >
    > Ile "kosztuje" niezachowanie bezpiecznej odległości oraz wyprzedzenie i
    > zahamowanie komuś przed nosem?

    Pewnie podpada to pod kilka innych paragrafów takich jak wymuszenie
    pierwszenstowa lub cos podobnego.
    Ale co za róznica - wystawili w ogole jakiekolwiek mandaty za coś takiego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 5. Data: 2013-10-23 14:26:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 14:00, Budzik pisze:

    > Pewnie podpada to pod kilka innych paragrafów takich jak wymuszenie
    > pierwszenstowa lub cos podobnego.

    Też tak podejrzewam.

    Zawsze zostaje ogólne "powodowanie zagrożenia" za 6p od sztuki.

    > Ale co za róznica - wystawili w ogole jakiekolwiek mandaty za coś takiego?

    Nie wiem, ale ciekaw jestem ile za to grozi.

    Bo doszedłem do wniosku, że mam dość i zacząłem wysyłać nagrania do KRD

  • 6. Data: 2013-10-23 14:31:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Nie wiem, ale ciekaw jestem ile za to grozi.
    >
    > Bo doszedłem do wniosku, że mam dość i zacząłem wysyłać nagrania do KRD

    Do Krajowego Rejestru Dlugow? Mistrz!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2013-10-23 14:34:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 14:31, AZ pisze:

    > Do Krajowego Rejestru Dlugow? Mistrz!

    WRD oczywiście - poza idiotą każdy się domyśli.

  • 8. Data: 2013-10-23 14:57:53
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 14:34:05 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > WRD oczywiście - poza idiotą każdy się domyśli.

    Ekhm... Andrzej, ale zauważyłeś, że trochę blokujesz sobie prawo do
    przypieprzania się do innych o podobne duperele, co czynisz dość namiętnie?
    Bo dostaniesz taką samą odpowiedź, może z M-id.

  • 9. Data: 2013-10-23 15:23:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 14:57, Andrzej Kubiak pisze:

    > Ekhm... Andrzej, ale zauważyłeś, że trochę blokujesz sobie prawo do
    > przypieprzania się do innych o podobne duperele, co czynisz dość namiętnie?
    > Bo dostaniesz taką samą odpowiedź, może z M-id.

    Ale ja to robię ewidentnie żartobliwie - ze stosownymi ikonkami ;)

    To jak używanie słowa "czarnuch" - w jednym kontekście jest to
    rasistowska obelga, a w innym jest to poufałe zwracanie się do kumpla.

  • 10. Data: 2013-10-23 17:00:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-23 14:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo doszedłem do wniosku, że mam dość i zacząłem wysyłać nagrania do KRD

    Abstrahując od pomyłki w skrócie, przyzwyczaj się do bycia ciąganym w
    charakterze świadka. WRD jedyne co może zrobić, to przekazać sprawę na
    drogę sądową. Samo nagranie jest niewystarczające do ukarania, nawet
    jeśli sytuacja jednoznacznie wskazuje wykroczenie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl