  • Data: 2013-10-29 15:09:16
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Kłamiesz. Ciągle pisałeś o rzekomej bezwzględnej karalności jechania
    > poniżej limitu o ile tą samą drogą jedzie ktoś, kto chce jechać szybciej i
    > nie umie (lub nie wolno mu) wyprzedzić.

    Nie prawda.

    [ciach inne bzdury i kłamstwa]

    > A, to w takim razie zapewnij im utrzymanie, jak pracę stracą.

    Strach przed utratą pracy w żaden sposób nie usprawiedliwia tego że ktoś kto
    nie jest w stanie bezpiecznie prowadzić auta jedzie do pracy zamiast do
    lekarza.

    > Nie każdy ma twój "luksus" bycia zbędnym popychadłem, którego obecność w
    > pracy nie jest jakoś wybitnie potrzebna.

    Jasne :-)

    > Kulą w płot. Tylko dowiodłeś, że twój związek z ruchem drogowym jest mocno
    > teoretyczny.

    Jasne :-)

    > Nie będę brał z ciebie przykładu, gimbusie.

    Jasne :-)

    > Piszę, gimbusie, że zachowujesz się jak strzelająca focha mała panienka.

    ROTFL. Najpierw kłamiesz i przypisujesz mi pisanie bzdur, a jak je prostuję
    to zaczynasz wyzywać od gimbusów i panienek. Zastanów się kto tu strzela
    focha :-)

    > Zaraz się rzucisz na ziemię i zrobisz histerię...

    A jeśli tak zrobię to przestaniesz pisać bzdury? Bo jak nie to szkoda
    dywanu.

    > Swoją szosą - głodnemu Ergie chleb na myśli...

    Normalnemu facetowi nie przyszło by do głowy nazywanie drugiego panienką,
    ale już się nie tłumacz, nie trzeba :-)

    Pozdrawiam
    Ergie