eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypunto 96 niedomaganie › Re: punto 96 niedomaganie - jednak krokowiec
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: punto 96 niedomaganie - jednak krokowiec
    Date: Wed, 29 Dec 2010 10:35:52 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <ifevdp$7od$1@news.onet.pl>
    References: <if80l2$ht4$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: acft134.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1293615353 7949 83.9.221.134 (29 Dec 2010 09:35:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Dec 2010 09:35:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <if80l2$ht4$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338321
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-26 19:13, MarcinJM pisze:
    > objaw: charczy przy wchodzeniu na obroty, ale powyzej 1500 juz jest ok,
    > po nagrzaniu i podaniu ok 4-5 tys. obroty spadaja powolutku, wrecz
    > slamazarnie do zadanych ca 900rpm.
    > Moja diagnoza to krokowiec.

    Po umyciu wszystko zaczelo dzialac poprawnie.
    Szczegolne podziekowania dla panow z magnetti marelli, ktorzy srubki
    krokowca wkrecili na czerwony loctite. Demontaz krokowca zajal mi 2
    godziny na _wyjetej_ przepustnicy.

    A poniewaz przy okazji chcialem uszczelnic miske, ktora nieco
    przeciekala po ostatnim kamlocie to rowniez skladam szczegolny podziw
    dla inzynierow fiata za fabryczne uszczelnienie miski silikonem, bez
    zadnej uszczelki, bez minimalnej nawet szczeliny. Nie bylo nawet jak
    nozem sie dostac, zeby ciac ten silikon. Musialem rozebrac caly przod
    auta, przy okazji wymieniajac chlodnice, wentylator, jego wlacznik i
    czujnik cisnienia oleju, ktory pozwolil sobie peknac po raz kolejny
    (przy lekkim puknieciu zderzakiem wentylator chlodnicy lamie czujnik, a
    sam sie dopycha do chlodnicy unieruchamiajac sie i spalajac przy okazji.)
    Miska nadal przecieka, ale juz mniej.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: