  • 1. Data: 2012-11-30 16:47:06
    Temat: pytanie do prawa jazdy
    Od: szymonosa <szymonosa19@_NOSPAM_interia.pl>

    Posiadam takie pytanie bo mam prawo jazdy kat. A1 jeżdżę cbr 125 teraz ale
    nie długo będę mial możliwość zrobienia prawa jazdy kat. A i moje pytanie
    brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tańsza skoro posiadam A1 czy taka
    sama jak normalnie z góry dziękuje za odpowiedź ; )

  • 2. Data: 2012-11-30 17:36:21
    Temat: Re: pytanie do prawa jazdy
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "szymonosa" <szymonosa19@_NOSPAM_interia.pl> napisał w
    wiadomości news:1308245c428952fb7acb583efed93b31$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > pytanie brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tańsza skoro posiadam A1
    > czy taka sama jak normalnie z góry dziękuje za odpowiedź ; )

    Ja pierdole...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-11-30 21:40:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-30 16:47, szymonosa pisze:
    > Posiadam takie pytanie

    gratulacje !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-11-30 22:11:36
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

> [...]
    > pytanie brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tańsza skoro posiadam A1
    > czy taka sama jak normalnie z góry dziękuje za odpowiedź ; )

    ADHD, czy słowotok ? ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 5. Data: 2012-12-01 00:22:01
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-11-30 22:11, J_K_K pisze:

    > ADHD, czy słowotok ? ;)

    Trzeba dołożyć choć kilka znaków interpunkcyjnych:

    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2012-12-01 10:05:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-30 16:47, szymonosa pisze:

    > pytanie brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tańsza skoro posiadam A1
    > czy taka sama jak normalnie

    To zależy ile kursu będziesz musiał przerobić żeby podejść do egzaminu,
    ale na to pytanie to najlepiej odpowie CiTobie instruktor.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2012-12-01 15:45:33
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-30 17:36, Grzybol pisze:

    > Ja pierdole...

    Ja tam idę po pampersy...

    Szymon

  • 8. Data: 2012-12-01 18:35:23
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 30 - 11 - 2012 (piątek) o godzinie 16:47, szymonosa napisał(a):

    > nie długo będę mial możliwość zrobienia prawa jazdy kat. A i moje pytanie
    > brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tańsza skoro posiadam A1 czy taka
    > sama jak normalnie

    W październikowej "Motormanii" był artykuł, w którym 18 letnia autorka
    opisywała swoje doświadczenia związane z zamianą kategorii A1 na A. Z
    treści tegoż artykułu wynikało, że posiadanie A1 nie daje żadnych ulg
    (oprócz obniżenia granicy wieku na A) i trzeba ponownie robić pełny kurs.

    Trudno jest jednak powiedzieć, czy tak jest w całej Polsce i we wszystkich
    szkołach jazdy. Zawsze warto popytać, czy nie dadzą Ci gdzieś jakiejś
    zniżki, choć raczej za bardzo bym na to nie liczył.

    PS. No i popracuj jednak trochę nad interpunkcją.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 9. Data: 2012-12-02 19:18:53
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 30 Nov 2012 15:47:06 +0000 (UTC) szymonosa
    <szymonosa19@_NOSPAM_interia.pl> napisał:

    >brzmi czy cena tego prawa jazdy bedzie tańsza skoro posiadam A1 czy taka

    Tańsza cena? To chyba w złotówkach kwadratowych będzie (a każdy wie że
    złotówki są okrągłe) :-)

  • 10. Data: 2012-12-02 20:14:40
    Od: "marcin" <m...@c...cba.pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Tańsza cena? To chyba w złotówkach kwadratowych będzie

    Jedno z błyskotliwszych przyjebań się do kwestii językowych ;)
    --
    pzdr,
    marcin