  • Data: 2016-07-31 07:58:54
    Temat: Re: pytanie o ciągnik siodłowy TIR
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.07.2016 03:56, Iguan_007 wrote:

    > Dlaczego? Ja motocykle z gaznikem i bez traktuje tak samo - zapalam i odjezdzam. W
    tym z gaznikem za kilkaset metrow wylacze ssanie i tyle. Co za roznica dla silnika
    czy (spokojnie) jade czy tluke sie sasiadom pod oknem?

    U mnie dzwignia od ssania działa zerojedynkowo. Próbowałem naprawić -
    nie idzie. Z tym spokojnie też różnie bywa - wyjazd mam z kiepską
    widocznością, bo ludziku poarkują gdzie nie wolno, więc chciałbym miec
    pewność, ze nie zgaśnie jak już wystawię się na jezdnię.

    Shrek.