  • Data: 2018-06-15 00:23:25
    Temat: Re: pytanko
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:pftide$pek$2$gof@news.chmurka.net...

    > Pytanie, czy to faktycznie było zmieszanie z błotem. Dla mnie komentarz A.

    Z pewnością nie. Raczej bym powiedział, ze to było przypieprzenie się do
    dupereli.

    > był zabawny. Sam na pewno chciałbym mieć zwróconą uwagę, jakbym zrobił
    > błąd ortograficzny.

    Ale ja nie mówię, że nie! Sam miałem uwagę zwracaną, gdy coś zrobiłem źle.
    Kto? Znasz doskonale :) Ale zrobił to tak, że posłużył się argumentem ad
    meritum.

    > Nie odbieram wskazania błędu jak wyśmiania, czy przytyku.

    Gdyby to widział ktoś poraz pierwszy, to z pewnością, tak by to wyglądało.
    Ale, biorąc pod uwagę historię wystąpień naszego kolegi, nie widzę tego jako
    żart, tylko raczej coś w stylu połajanek upierdliwej cioci, którą widać
    tylko wtedy, gdy Jasiu puści bąka niechcący, to ciocia krzyczy na Jasia, że
    się spierdział. Ale, jak Jasiu bąka nie puści, to cioci nie ma, nie udziela
    się, jakby tylko czekała na potknięcie, czy to rzeczonego Jasia, czy
    kogokolwiek innego. Więc dobrze by było zobaczyć, usłyszeć, doświadczyć, że
    ciocia coś podpowie, jak ulepić dobre pierogi, jak upiec pyszne ciasto, jak
    przyrządzić obiad... albo nawet sama to zrobi, zaprosi na pyszny kompot
    owocowy. A jak ktoś ma problem, to podsunie rozwiązanie.
    Wtedy nawet połajanki by przeszły, bo Jasiu wie, że za bąka ciocia skrzyczy,
    ale jak Jasiu potrzebuje pomocy, to ciocia nie da mu krzywdy zrobić. I do
    tego dążę.
    Ja z chęcią przywitam kolegę A, jako aktywnego uczestnika, który bierze
    udział w dyskusji, a nie tylko wyzywa innych od nieuków (przytoczyć MID-y?
    Są na news-archive i nic ich stamtąd nie usunie, nawet cancele), bo się ktoś
    pierdolnął w postaci literówki, czy w inny sposób. Więc widzisz, dlaczego i
    tę aktywność uważam raczej za przypieprzenie się, a nie niewinny żarcik.
    Ciekawe, czemu tak ochoczo nie naciska niejakiej Stokrotki???

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.