  • 11. Data: 2009-05-05 13:03:15
    Temat: Re: radio na moto
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Arni" <a...@N...spam> wrote in message news:gtpcom$jgj$1@inews.gazeta.pl...

    > no przeciez bedzie pałował(*) i musi wiedziec gdzie stoja fotoradary.
    >
    > * w ramach prawa, oczywizdzie :)
    > --
    Naprawdę , dajcie już spokoj chlopakowi, bo sie obrazi tak jak Pol tetul (
    nie pamietam juz młodszy czy starszy) i przestanie tu pisac . Po
    wczesniejszym oczywiscie poinformowaniu nas o tym.
    Maciek
    --
    DRZ400E
    R6

  • 12. Data: 2009-05-05 13:28:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

    .html Czy ktoś

    > W samochodach sie tłumaczą korkami, ale po ch.. ci CB na motorze?

    tylko hipokryci tłumaczą sie korkami, choć i te udało mi od czasu do czasu
    dzięki CB ominąć (oczywiście jeżdząc puszka)
    Tak czy inaczej mam zamiar zamontować CB na motorze (tylko moja koncepcja
    montażu jest nieco odmienna od ręczniaka.
    Mimo, ze nie zapoerdalam ile sie da na gumie - w ogole nie umiem jeździć na
    gumie - bo sprzęta, ktorymi jeżdze nie specjalnie sie do tego nadają (choć
    na youtube jest filmik, gdzie koleś Valkirią robi "williiego")
    Nie trzeba jeździż z niewiadomo jaką prędkością, zeby nadziać sie
    niepotrzebnie na suszarke. Korzystanie ze słuchawek i mikrofony na moto i
    tak jest mozliwe przy prędkościach max w okolicach 100-110km. Później to
    zależy już od kasku-w integralnym troche więcej. Ja jeżdze w otwartych ..
    wiec 100km/h jest w zasadzie graniczną prędkością, zeby ktoś bez problemu
    mnie zrozumiał.

    Puenta:
    tak CB mam zamiar używać antymiśkowo, ale czasem brakuje mi mozliwości
    pogadania z TIRem (i nie tylko) - zeby mieć pewność, ze on wie, ze ja jestem
    za nim.
    Mozna też grzecznie poprosić o 0,5m w korku - jak ktoś zrobi - fajnie, jak
    nie .. nic mnie to nie kosztowało.
    Wiele innych mozliwości użytkowych niesie ze sobą CB - i nie widze
    najmniejszego powodu, zeby ganic ew. chęć zamontowania tego na motorze. Nie
    wiem z czego takie krytyczne i negtynie emocjonalnie głosy tu słychać -
    czyżby z zazdrości, ze za minimalny zestaw trzeba dać więcej niż 1000 i Was
    nie stać?
    A moze tylko nigdy nie korzystaliście z CB (ew. macie w puszkach jakieś
    gówna typi Cobra z anteną 70cm i nie wiecie co jakie mozna mieć korzyści z
    przyzwoitego zestawu na pojeździe)

    Tak czy inaczej - żenada, kiedy ktoś o coś pyta, nie ma zamiaru nikomu
    zrobić krzywdy .. a wszyscy na grupie go atakują, bo ... no własnie - bo co?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 13. Data: 2009-05-05 13:35:59
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
> [...]
    > A moze tylko nigdy nie korzystaliście z CB (ew. macie w puszkach jakieś
    > gówna typi Cobra z anteną 70cm i nie wiecie co jakie mozna mieć korzyści

    nie, sprawa nie dotyczy CB a pytacza.

    > Tak czy inaczej - żenada, kiedy ktoś o coś pyta, nie ma zamiaru nikomu
    > zrobić krzywdy .. a wszyscy na grupie go atakują, bo ... no własnie - bo
    > co?

    bo przylazł jak do obory, drzwi nie zamknął, nawtykał nam od dawców i
    lataczy czystanagumie po mieście, a teraz hipokryzja wylazła i ma
    pytanie do nas. no wiesz, wstyd, nie?

    --
    gildor
    9'99

  • 14. Data: 2009-05-05 13:36:13
    Od: a...@g...com

    On 5 Maj, 15:28, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > Tak czy inaczej - żenada, kiedy ktoś o coś pyta, nie ma zamiaru nikomu
    > zrobić krzywdy .. a wszyscy na grupie go atakują, bo ... no własnie - bo co?

    Bo to:
    <http://groups.google.pl/groups/profile?
    enc_user=KMt1ihYAAAD2Kr1Xt9lQnR1HfkAZ1X5VhBwiC350LPc
    XqOi3FlUcMA>

    --
    Artur

  • 15. Data: 2009-05-05 13:53:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Bo to:
    > <http://groups.google.pl/groups/profile?
    > enc_user=KMt1ihYAAAD2Kr1Xt9lQnR1HfkAZ1X5VhBwiC350LPc
    XqOi3FlUcMA>

    hmm z tego co widze, coś mnie ominęło .. ale link nie dziala .. a nie wiem
    czego szukac :(

  • 16. Data: 2009-05-05 13:57:08
    Od: a...@g...com

    On 5 Maj, 15:53, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > hmm z tego co widze, coś mnie ominęło .. ale link nie dziala .. a nie wiem
    > czego szukac :(

    Tak myślałem że to pewnie jest powiązane z moją sesją. Chodzi po
    prostu twórczośc osobnika podpisującego się Darek Mroz.

    --
    Artur

  • 17. Data: 2009-05-05 14:02:36
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    rany, myslisz ze jest taka szansa ze przestanie? byloby cudownie...
    --
    pozdro,
    doomin13

  • 18. Data: 2009-05-05 15:37:38
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > Pytanie, czy w ogóle CB na moto, ale JEŚLI tak, jak bym wybrał przycisk.
    > Gdzieś z Voxem też coś było....

    CB używa głównie moja pasażerka.
    Testowała zestaw z puszki ale jej nie wchodzi do zabardzo.
    Dzięki za uwagi. Na tej liście aby dostać normaly post na proźbę o poradę
    trzeba trochę poczekać

    Darek

  • 19. Data: 2009-05-05 15:46:38
    Od: r...@m...com

    > CB używa głównie moja pasażerka.

    A niby do czego? szuka "sponsorów"?

  • 20. Data: 2009-05-05 15:46:43
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Darek Mroz pisze:

    > Dzięki za uwagi. Na tej liście aby dostać normaly post na proźbę o poradę
    > trzeba trochę poczekać

    trzeba sobie zapracowac (to znaczy wystarczy nie robic z siebie idioty)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"