  • Data: 2014-07-22 20:12:07
    Temat: Re: rajd przez molo w Sopocie - syn kogoś znanego?
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-07-2014 16:18, __Maciek pisze:

    > Tak przy okazji - mogliby przed "wjazdem" na molo postawić takie
    > chowające się, pancerne słupki:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Zp85-dBwslE
    > https://www.youtube.com/watch?v=lNYl3ecihEY
    > https://www.youtube.com/watch?v=i_Cw0QJU8ro

    mogliby, ale w sopocie nie ma na to zgody i uwaga: przeciwne sa sluzby
    typu policja, straz i pogotowie. widzialem cos takiego na glownym
    deptaku w oxfordzie: przyjechala karetka na sygnale, wysiadl ratownik,
    wklepal kod i slupki sie schowaly. u nas wygladaloby to tak: przyjezdza
    karetka i klawiaturka wyrwana/obsrana, nie ma zasilania, kod nie dziala,
    slupek schowal sie do polowy. pomijam juz fakt, ze kod znalaby polowa
    miasta.