  • 1. Data: 2011-03-15 17:37:55
    Temat: ratowanie pendriva-nie formatuje się
    Od: "nolina " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Podczas kopiowania na Pendrive został przez przypadek wyłączony komputer
    resetem. Od tego czasu Pendrive nie działa. Windows go widzi ale jego otwarcie
    powoduje komunikat "włóż dysk do stacji", nie da się go też
    sformatować.Próbowałem go zerować przez MHDD, KillDisk, używać innych niż
    systemowe programy do formatowania oraz stosowałem programy ze znanej
    rosyjskiej strony nt ratowani pendrive.Pojawiają się tylko komunikaty w stylu
    "not ready" czy, że za dużo bad sectorów.Pod Linuxem tak samo. Jest jeszcze
    jakiś sposób czy moje próby ewidentni wskazują że coś w nim padło na dobre?
    Zależy mi tylko na samym Pendrive dane na szczęście są nie istotne tam.
    Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2011-03-15 18:36:48
    Temat: Re: ratowanie pendriva-nie formatuje się
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    IMHO mozesz go zachowac jako breloczek.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-03-15 19:49:29
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 15 Mar 2011 17:37:55 +0000 (UTC)
    doszła do mnie wiadomość <ilo85i$mts$1@inews.gazeta.pl>
    od "nolina " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> :

    Pobaw się tu:
    http://flashboot.ru/index.php?name=Files

  • 4. Data: 2011-03-15 20:09:42
    Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl>

    > Pobaw się tu:
    > http://flashboot.ru/index.php?name=Files

    Znam to. Pisałem o tym jako rosyjska strona itd. :)
    Po zabawie tymi wynalazkami jest komunikat too many bad sectors zanim ma
    rozpocząć low formated
    dzięki

  • 5. Data: 2011-03-16 18:10:12
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 20:09:42 +0000, nolina napisał(a):

    > Znam to. Pisałem o tym jako rosyjska strona itd. :) Po zabawie tymi
    > wynalazkami jest komunikat too many bad sectors zanim ma rozpocząć low
    > formated
    > dzięki

    Jaki to pendrive, jaka firma? Będziemy wiedzieć, jakiego sprzętu unikać;>

    --
    pozdrawiam, pioruns