  • 1. Data: 2012-11-28 19:46:35
    Temat: rejestracja
    Od: grnik <paweldebczak@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam ! kupiłem właśnie motor Yamaha XJ 600 z UK i mama wątpliwości
    odnośnie rejestracji
    mianowicie motor kupiłem od Polaka który nim jeździł w Polsce przez rok
    bez przerejestrowania go
    Mam do tego motoru dowód rejestracyjny brytyjski z pustą rubryką
    kupującego, wiem że muszę podać tam swoje dane z Polskim adresem
    Problemem jest to ze przy podpisie Brytyjczyka widnieje data lipiec 2011
    roku
    I tu nasuwa się moje pytanie czy nie będę musiał zapłacić żadnej kary za
    tak długi czas czekania za rejestracją motoru ? Idzie jakoś się
    ewentualnie z tego wymigać np twierdząc że po mino daty kupna do Polski z
    motorem wróciłem niedawno z tydzień temu ?

  • 2. Data: 2012-11-28 20:30:32
    Temat: Re: rejestracja
    Od: solo <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-28 19:46, grnik pisze:

> [...]
    > ewentualnie z tego wymigać np twierdząc że po mino daty kupna do Polski
    > z motorem wróciłem niedawno z tydzień temu ?

    Przepisy przewidują okres 30 dni na rejestrację pojazdu, ale jeżeli ktoś
    nie dotrzyma tego terminu przepisy nie przewidują żadnych sankcji.

    Solo FZ1

  • 3. Data: 2012-11-28 20:39:37
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "grnik" <paweldebczak@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > I tu nasuwa się moje pytanie czy nie będę musiał zapłacić żadnej kary za
    > tak długi czas czekania za rejestracją motoru ?

    Nie ma kary za nie przerejestrowanie motocykla w terminie.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do

  • 4. Data: 2012-11-28 22:47:08
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-11-28 20:39, Drzewo pisze:
    > U?ytkownik "grnik" <paweldebczak@_NOSPAM_gmail.com> napisa? w wiadomo?ci
    z.pl...

    > Nie ma kary za nie przerejestrowanie motocykla w terminie.

    Jezeli jakakolwiek by byla, to dla poprzedniego wlasciciela, nie dla Ciebie.

    M.

  • 5. Data: 2012-11-28 23:04:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-28 22:47, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Jezeli jakakolwiek by byla, to dla poprzedniego wlasciciela, nie dla
    > Ciebie.

    A co ma polski urzad do obywatela Zjednoczonego Krolestwa ??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-11-28 23:27:49
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-11-28 23:04, Kuczu pisze:

    > A co ma polski urzad do obywatela Zjednoczonego Krolestwa ??

    "mianowicie motor kupiłem od Polaka" - wiec w zasadzie nijak ;)
    Bo to Polak jak wspomniane:P

    M.

  • 7. Data: 2012-11-29 01:58:02
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Drzewo" <d...@w...pl> wrote:

    >Użytkownik "grnik" <paweldebczak@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    cz.pl...

    >Nie ma kary za nie przerejestrowanie motocykla w terminie.

    A nawet nie ma terminu dla przerejestrowania;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 8. Data: 2012-11-29 09:38:53
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości
    > "Drzewo" <d...@w...pl> wrote:
    > A nawet nie ma terminu dla przerejestrowania;)

    A co więcej jak poczekasz 2 lata to omija cie oplata skarbowa(podatek od
    wzbogacenia) ;>

  • 9. Data: 2012-12-03 13:28:47
    Od: tompolex <t...@w...wiesz.to.usun.pl>

    ciach

    > A co wi?cej jak poczekasz 2 lata to omija cie oplata skarbowa(podatek od
    > wzbogacenia) ;>

    masz na to jakiś paragraf??? bo jeśli nic się ostatnio nie zmieniło to
    przedawnienie zobowiązań podatkowych jest po 5 latach od końca roku
    kalendarzowego w którym zobowiązanie powstało...

  • 10. Data: 2012-12-03 17:02:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 Nov 2012 09:38:53 +0100 osobnik zwany Drzewo
    napisał:

    > U?ytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A co wiecej jak poczekasz 2 lata to omija cie oplata skarbowa(podatek od
    > wzbogacenia) ;>

    po pierwsze nie podatek od wzbogacenia a podatek od czynnosci cywilno-
    prawnych PCC. Po drugie nie mija, a na opłacenie go jest 2 tygodnie od
    zakupu. I tu nie radzę się opóźniać bo może mocno zaboleć.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl