  • 1. Data: 2014-03-24 20:54:00
    Temat: Re: reklama na samochodzie 1000 km 800 zł za miesiąc
    Od: r...@g...com

  • 2. Data: 2014-10-30 21:41:27
    Od: d...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 20:54:00 UTC+1 użytkownik r...@g...com
    napisał:
> [...]

    my proponujemy reklame magnesowa nieinwazyjna i nie niszczy lakieru, 1m x 1m bus
    blaszka lub 60cm x 60cm Berlingo/Kangoo lub cos tym rodzaju, stawka miesieczna za
    busa 400pln za mniejsze 250pln, reklama firmy spedycyjnej, pozdrawiam, Dominik

  • 3. Data: 2014-10-31 00:21:49
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 21:41:29 UTC+1 użytkownik d...@g...com
    napisał:

> [...]
    busa 400pln za mniejsze 250pln, reklama firmy spedycyjnej, pozdrawiam, Dominik

    My to kto? Jakiś adres strony firmy gdzie regulamin będzie poproszę. Na Mastera
    blaszaka 400 mówisz. Bym się pisał. Ale bez żadnych kaucji płatne z góry.

  • 4. Data: 2014-11-01 19:25:26
    Od: K <...@...c>

    On 30/10/2014 23:21, k...@g...com wrote:

> [...]
    blaszaka 400 mówisz. Bym się pisał. Ale bez żadnych kaucji płatne z góry.

    ta sprawa z gdanska skonczyla sie tak, ze laczna suma na jaka zostali
    wyjebani naiwni wyniosla ponad 2mln. dziadek, ktory to zorganizowal siedzi.

  • 5. Data: 2014-11-01 19:54:51
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 1 listopada 2014 19:25:16 UTC+1 użytkownik K napisał:

> [...]
    > >

    > ta sprawa z gdanska skonczyla sie tak, ze laczna suma na jaka zostali
    > wyjebani naiwni wyniosla ponad 2mln. dziadek, ktory to zorganizowal siedzi.

    Siedział by jak by zarobił 2 tysiące. Przy dwóch milionach mała szansa że siedzi.

  • 6. Data: 2014-11-01 22:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K ...@...c ...

    > dziadek, ktory to zorganizowal siedzi.

    Organizator czy słup?

  • 7. Data: 2019-08-09 22:31:26
    Od: j...@g...com

    570 713 292 proszę o kontakt

  • 8. Data: 2019-08-10 00:02:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Telefon do agencji towarzyskiej, pizze mozna zamowic czy jeszcze cos innego?