  • Data: 2013-10-12 01:54:45
    Temat: Re: rewolucja w OC
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 11 października 2013 22:27:56 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail n...@n...neostrada.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Przedstawia to w bardzo jasny sposób.
    >
    > Państwo trzyma jakas wspolna kase a firmy dotają tylko marże. To jeszcze
    >
    > moznaby obronić przyjmując ze to jakis skrót myslowy krytykujący
    >
    > obowiązkowosc OC.
    >
    > Ale co z ustalaniem stawek przez Panstwo?
    >
    > Ja o takim systemie ni nie wiem, dlatego prosze o zródła takiej wiedzy.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    >
    > "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    >
    > H. Jackson Brown, Jr.

    państwo ustawia stawki wedlug jakiegoś swojego algorytmu. Motocykle tyle. samochody
    osobowe male tyle, duże tyle, ciężarówki tyle itd. Jak to porozdzielają i jakich
    algorytmów użyją akwizytorzy przy sprzedazy ubezpieczeń państwa nie interesuje. Jeśli
    dobrze oszacują zarobili marżę. Jeśli się pomylili to stracili marżę i muszą
    dopłacić. Układ czysto biznesowy. Marża musi być na tyle wysoka że towarzystwa mające
    lepszych matematyków na etatach lepiej potrafią przewidzieć szkody i potrafią się
    podzielić z klientem częścią marży.