  • 1. Data: 2010-01-27 11:12:11
    Temat: Re: roztrzygnięciemozliwości rejestracji anglików w PL
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Oby nie przeszło. Jak pomyślę o jeździe w nocy i spotkanie się z samochodem
    jadącym z przeciwka który ma światła przystosowane do ruchu lewostronnego to
    ciarki mnie przechodzą.

  • 2. Data: 2010-01-27 11:15:38
    Od: "B.P. \(pobo\)" <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl>

    "michawar" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > samochodem
    > jadącym z przeciwka który ma światła przystosowane do ruchu lewostronnego

    Kierownice po prawej stronie może pozwolą zostawić, ale światła to na 100%
    trzeba będzie wymienić

    pobo

  • 3. Data: 2010-01-27 11:24:14
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    B.P. (pobo) pisze:
    > "michawar" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >>
    > Kierownice po prawej stronie może pozwolą zostawić, ale światła to na 100%
    > trzeba będzie wymienić
    >
    > pobo

    juz widze te artykuły:

    "krajowa 8, voksal na polskich rejestracjach próbował wyprzedzić
    litewskiego TIRa podczas manewru "sprawdzania wolnej drogi" zderzył sie
    czołowo z gimbusem wiozącym dzieci do pobliskiej szkoły"

    a to wszystko dla 2000zł zaoszczedzonych na angliku

  • 4. Data: 2010-01-29 09:45:33
    Od: Toworek <T...@0...com>

    W dniu 2010-01-27 11:12, michawar pisze:
> [...]
    > jadącym z przeciwka który ma światła przystosowane do ruchu lewostronnego to

    a jeździłes kiedyś po Polsce? u nas kazdy ma światła ustawione jak popadnie, jedni
    świecą
    w kosmos, inni prosto w źrenice kierowców jadących z naprzeciwka, jeszcze inni na
    zderzak.
    Nawet w policyjnych Kiach widziałem już źle ustawione swiatła. Taki anglik świecący
    po
    oczach niczego nie zmieni.

  • 5. Data: 2010-01-30 15:13:07
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    michawar pisze:
    > Oby nie przeszło. Jak pomyślę o jeździe w nocy i spotkanie się z samochodem
    > jadącym z przeciwka który ma światła przystosowane do ruchu lewostronnego to
    > ciarki mnie przechodzą.

    Zanim wygłosisz takie sądy dowiedz się o tym że samochodu w UK nie mają
    asymetrycznego oświetlenia jak w pozostałej częsci UE. Dlatego nie będą
    cię razić bardziej niż te w UK.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 6. Data: 2010-01-30 15:19:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Jan 2010 15:13:07 +0100, The_EaGle wrote:
    >Zanim wygłosisz takie sądy dowiedz się o tym że samochodu w UK nie mają
    >asymetrycznego oświetlenia jak w pozostałej częsci UE. Dlatego nie będą
    >cię razić bardziej niż te w UK.

    Jak nie maja ? Zademonstrowac ?

    J.

  • 7. Data: 2010-01-30 17:53:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 15:13:07 +0100, The_EaGle napisał(a):

    > Zanim wygłosisz takie sądy dowiedz się o tym że samochodu w UK nie mają
    > asymetrycznego oświetlenia jak w pozostałej częsci UE. Dlatego nie będą
    > cię razić bardziej niż te w UK.

    A kto ci takich bajek naopowiadał?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-01-31 10:47:22
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

> [...]

    > Zanim wygłosisz takie sądy dowiedz się o tym że samochodu w UK nie mają
    > asymetrycznego oświetlenia jak w pozostałej częsci UE. Dlatego nie będą

    Oczywiście że mają....
    Pomyliło Ci się z hameryką SAE/DOT...