    Date: Mon, 04 Nov 2013 22:57:19 +0100
    From: PMG <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody z polskich salonów - gdzie szukać?

    W dniu 2013-11-04 14:26, b...@p...onet.pl pisze:

    > Przyszła pora na zmianę samochodu, więc powoli się rozglądam co i za
    > ile mogę kupić. Nie mam konkretnych wymagań co do marki i modelu, ma
    > to być po prostu coś wygodnego, większego od kompakta, dobrze
    > wyposażonego, wiek 3 - 5 lat i z silnikiem benzynowym, cena do ok 60
    > 000 i nie SUV.

    Podsumujmy zatem fakty:
    1) Masz 60 tys zł.
    2) Potrafisz skorzystać z usenetu ;-)
    3) Nie potrafisz znaleźć samochodu j.w.

    Co jest nie tak? Teraz jest rynek kupującego. Masz furmankę pieniędzy i
    to Ciebie powinni szukać sprzedający a nie odwrotnie. Za 60 tys. możesz
    bez targowania kupić wszystkomającego Mondeo z 2012, polski salon,
    książka serwisowa, 2.0 benzyna.

    Jak Ci się nie będzie chciało szukać daj znać, sprzedam Ci swojego
    Mondziaka ale za 65 tys. Jak będziesz się targował to mogę zatankować do
    pełna ;-)