eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamoczynne przyspieszanie › Re: samoczynne przyspieszanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@m...org>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n3u0cn$jq4$1@node1.news.atman.pl>
    <5662caee$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3upvq$3ob$1@node2.news.atman.pl>
    <56636e43$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3vspn$ijd$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
    Date: Sun, 6 Dec 2015 23:44:26 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151206-0, 06.12.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 91
    Message-ID: <5664b966$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1449441638 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 89.72.242.154:1073
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4850
    X-Received-Body-CRC: 313172884
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573519
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:n3vspn$ijd$1@node1.news.atman.pl...
    > On 06.12.2015 00:11, yabba wrote:
    >
    >>> Ale my nie dyskutujemy jaka ta droga hamowania będzie, a czy da się
    >>> zdusić silnik. Jak się da, to potem zahamujesz. Chyba że ta usterka
    >>> spowodowałaby ponowny zapłon, ale to już chyba za dużo pecha na jeden
    >>> raz;)
    >>>
    >>
    >> Jak chcesz zdusić silnik bez wyhamowania jadącego samochodu do prawie
    >> zera?
    >
    > Normalnie. A czemu musiałbyś wyhamować do zera? Wystarczy, że poniej jakiś
    > 500 obrotów.

    Nasza rozmowa o zduszeniu silnika jest bezprzedmiotowa w przypadku skrzyni
    automatycznej, a taką zapewne miał ten Lexus.
    Silnik będzie ciągnął nawet przy zatrzymaniu samochodu.

    >
    >>>> Chociaż w Lexusie można liczyć na komponenty z wyższej półki.
    >>>> Tu masz gorzej, bo:
    >>>> - prawdopodobnie słabe działanie wspomagania przy otwartej przepustnicy
    >>>
    >>> A niby czemu?
    >>
    >> Mniejsze podciśnienie w kolektorze ssącym.
    >
    > Pytanie czy na tyle mniejsze, żeby miało to wpływ. Sprawdzałem, nawet na
    > wyłączonym silniku masz wspomaganie.

    Jeśli nie spanikujesz i nie będziesz naciskał hamulca kilka razy.

    >
    >>>> - hamujesz, a cały czas co najmniej 200 KM pcha Cię do przodu - o wiele
    >>>> więcej energii do zamiany na ciepło niz przewidział konstruktor
    >>>
    >>> Ale tylko przez chwilę. I chyba nie 200KM, bo wtedy jechałby szybciej
    >>> niż 120MPH.
    >>
    >> No dobrze, niech będzie 100 KM.
    >> Ae dlaczego tylko przez chwilę?
    >
    > Bo albo zdusisz prawie od razu, albo nie. Raczej zdusisz.

    Jak wyżej: ze skrzynią automatyczną nie zdusisz silnika.

    >
    >>> Skoro miał czas na telefon to i bez wspomagania się zatrzyma (na jeden
    >>> czy dwa razy to nawet przy wyłaczonym silniku masz wspomaganie -
    >>> sprawdziłem). Trochę zaskakujący może być fakt niedziałania
    >>> wspomagania, ale to też jest do opanowania, bo przecież dosyć szybko
    >>> jedziesz a nie parkujesz na placu - w sumie wspomaganie na
    >>> autostradzie ci średnio potrzebne.
    >>
    >> Wspomaganie kierownicy, to najmniejszy pikuś przy jeździe na wprost.
    >
    > Dokładnie. Wspomaganie kierownicy to najmniejszy problem. Potrzebne jak
    > stoisz przy parkowaniu.
    >
    >>> I tu widzę największy problem - lekko wciska, nie hamuje jak oczekiwał
    >>> (prawie wcale), więc uznaje że hamulce nie działają. A trzeba cisnąć
    >>> do oporu, bo jak cię sinkik ciągnie, to rzeczywiście wciśnięcie
    >>> "standardowe" powoduje, ze nie zwalniasz w żaden odczuwalny sposób.
    >>
    >> Tak też sądzę. Hamował za slabo i za długo, czym spowodował zagotowanie
    >> płynu i całkowite pozbawienie się hamulców.
    >
    > Tak sądzę.
    >
    > kowali - wcisnęli lekko hamulec nie zahamował i odpuścili?
    >>>>
    >>>> Nie dowiemy się przyczyny, bez przebadania dokładnie tej wersji Lexusa.
    >>>
    >>> A wtedy pewnie się okaże, że pedał się zablokował i kierownik
    >>> spanikował.
    >>
    >> Dywanik się przesunął?
    >
    > Dywaniek, pedał się zablokował z jakiegoś powodu, kierownik pomylił
    > pedały... W sumie nie wiemy.

    No tak. Szukamy wydumanych problemów, a przyczyna mogła byc prozaiczna.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: