    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <nju176h847se$.dlg@myjk.org> <n3joj9$8oj$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <565f3a88$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <56602f20$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <n3u0cn$jq4$1@node1.news.atman.pl>
    <5662caee$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3upvq$3ob$1@node2.news.atman.pl>
    <56636e43$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3vspn$ijd$1@node1.news.atman.pl>
    <5664b966$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <n437g9$ter$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: samoczynne przyspieszanie
    Date: Mon, 7 Dec 2015 12:03:28 +0100

    news:n437g9$ter$1@node1.news.atman.pl...

    > mało się znam na automatach. Niech będzie. Choć nie jestem przekonany.

    W porównaniu ze skrzynią ręczną, wrażenie jest takie, że masz cały czas albo
    właczony bieg albo jedziesz na półsprzęgle. Silnik cały czas "ciagnie"
    kołami. Nawet na biegu jałowym. Jak mu za ciężko i samochód zwalnia, to
    redukuje biegi.

    > NIe nie nie. Ty piszesz, co się stanie jak silnik wyłączysz. Ja się pytam
    > o ile mniejsze podciśnienie ma na "pełnej kurwie". Moim zdaniem niewiele.

    Miałem Samarę z "ekonomizerem jazdy" - wskaźnikiem podciśnienia w kolektorze
    dolotowym. Przy zgaszonym silniku i przy pełnym otwarciu przepustnicy
    opierał się na minimum wskazań.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba