  • Data: 2017-12-29 09:24:13
    Temat: Re: samsung galaxy J3
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik w news:XnsA85A44A4AA794budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    > Użytkownik 1634Racine m...@...cbqebml ...
    > Cokolwiek z xiaomi.
    > Za 600zł mozesz miec 3gbram i 32 gb pamieci.

    ten samsung byl za jakies 460, cos kolo tego. Ale wychodzi na to,ze masz
    racje, za 600 moze byc to,co piszesz.
    Zakladam,ze samsung nie psuje sie szybciej niz xiaomi :)
    co do pamieci: [mam nadzieje] jakies nikle fotki moga byc w tym samsungu
    puszczane na karte pamieci wklepana dodatkowo i nie beda sie na sile pchaly
    w pamiec tel.
    poki co nie chce sie prawidlowo zameldowac w laptopie via usb. moze samsung
    ma jakis driver mtp...