    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: scalak krosujacy?
    Date: Wed, 31 Jul 2019 00:52:03 +0200

    jacek pozniak wrote:

    > To co robię w tematach elektronicznych, robie dla chleba i staram się by ten
    > chleb był czymś przysmarowany.
    > Rozpoczynanie każdego projektu od doktoryzowania się z nowej architektury
    > procesora nie wydaje mi się zbyt dobrym pomysłem.

    Naprawdę mam ciekawsze rzeczy do zrobienia niż czepianie się bogu ducha
    winnych osób, ale powyższe dowodzi tylko tego, że wybór Twojej bieżącej
    architektury był błędem. Ja nie muszę łatać swoich układów
    multiplekserem, ale nie dlatego, że jestem taki wspaniały, tylko
    dzięki temu, że zwalczyłem syndrom sztokholmski i porzuciłem dwie
    architektury, które okazały się ślepymi uliczkami, choć na początku
    wcale tak nie wyglądały. Tobie serdecznie życzę tego samego, choć nie
    spodziewam się entuzjastycznego przyjęcia tej porady.

    Pozdrawiam, Piotr