eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych › Re: ściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych
    From: "jedrek" <w...@...on>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych
    Date: Mon, 10 Jun 2019 14:13:44 +0200

    "Zenek Kapelinder"
    > Kazdy moze po fakcie napisac ze sie pomylil.

    Nie każdy, bo wielu współcześnie chodzących po tym ziemskim łez padole ma
    taką mentalność, że do błędu się nigdy nie przyzna, bo by ich godność to
    uraziło i po ambicji pojechało.
    Ja jestem tylko człowiek omylny i zdarza mi się głupotę napisać, z czym się
    nie kryję i przyznaję się do błędu, że minąłem się z prawdą w tym co
    napisałem wcześniej o pozystorze do żarówki zamiast termistorze czyli
    oporniku NTC.