  • 1. Data: 2010-11-22 17:54:45
    Temat: scigacz - ranking, piora miesiaca
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    1. AZ (52)
    2. Tytus z fabryki (26)
    3. Kamil Nowak 'Amil'(26)
    4. Kuczu(25)
    5. Roman Niewiarowski(24)

    Kurwa spadlem z drugiego miejsca, po za piatke, ktos wie co napisac, by
    znow wrocic i byc docenianym i slawnym?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2010-11-22 19:18:21
    Temat: Re: scigacz - ranking, piora miesiaca
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 18:54, Michał V-R pisze:
> [...]
    > 4. Kuczu(25)
    > 5. Roman Niewiarowski(24)
    >
    > Kurwa spadlem z drugiego miejsca, po za piatke, ktos wie co napisac, by

    Pamietaj ze ranking robi scigacz, a to znaczy ze nie wazne co bedziesz
    pisal, wazne zeby duzo!

    pozdr
    newrom na drodze do pierwszego miejsca
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie

  • 3. Data: 2010-11-22 19:27:43
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Pamietaj ze ranking robi scigacz, a to znaczy ze nie wazne co bedziesz
    > pisal, wazne zeby duzo!
    >
    > pozdr
    > newrom na drodze do pierwszego miejsca
    A ja mialem nadzieje, ze trzeba najwieksze glupty pisac :-D, ja wole
    na jakosc, nie ilosc

  • 4. Data: 2010-11-23 06:59:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Lis, 18:54, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    > Kurwa spadlem z drugiego miejsca, po za piatke, ktos wie co napisac, by
    > znow wrocic i byc docenianym i slawnym?
    -------------------

    Trza ćwiczyć panie, dużo ćwiczyć!

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 5. Data: 2010-11-23 06:59:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Lis, 20:18, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Pamietaj ze ranking robi scigacz, a to znaczy ze nie wazne co bedziesz
    > pisal, wazne zeby duzo!

    Dobrze gada!

  • 6. Data: 2010-11-23 07:00:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Lis, 20:27, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    >   A ja mialem nadzieje, ze trzeba najwieksze glupty pisac :-D, ja wole
    > na jakosc, nie ilosc

    Ten tutaj też dobrze gada!

    Jeszcze ze 40 postów i jesteście pozamiatani :]

  • 7. Data: 2010-11-23 09:49:23
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-22 18:54:45 +0100, Michał V-R <m...@o...pl> said:

    > 1. AZ (52)
    > 2. Tytus z fabryki (26)
    > 3. Kamil Nowak 'Amil'(26)
    > 4. Kuczu(25)
    > 5. Roman Niewiarowski(24)

    Kurna, gdzie te czasy gdy "pióra miesiąca" miały po 200+ postów? Coś
    ostatnio na juznecie marazm zapanował, nie tylko na tej grupie.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-11-23 10:09:20
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Kurna, gdzie te czasy gdy "pióra miesiąca" miały po 200+ postów? Coś
    > ostatnio na juznecie marazm zapanował, nie tylko na tej grupie.

    Przeciez juz wszystko bylo, szczegolnie tu.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 9. Data: 2010-11-23 10:20:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 11:09:20 +0100 osobnik zwany Bart?omiej
    Kacprzak wystukał:

    > U?ytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisa? w wiadomo?ci

    >>> 2. Tytus z fabryki (26)
    >>> 3. Kamil Nowak 'Amil'(26)
    >>> 4. Kuczu(25)

    > Przeciez juz wszystko bylo, szczegolnie tu.

    byyłooo !!!

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2010-11-23 11:02:59
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 11:09:20 +0100 osobnik zwany Bart3omiej
    > Kacprzak wystukał:

    > byyłooo !!!
    To ide po Magnusa.

    --