  • 1. Data: 2012-04-06 10:46:14
    Temat: Re: serwis yamaha w katowicach
    Od: draco1701 <darek3000@_NOSPAM_op.pl>

    Hej, u min to wyglądało tak że 2 tyg temu umówiłem się na serwis mojego
    motocykla, po tych dwóch tygodniach próbuje się dodzwonić do serwisu i
    nikt nie odpowiada. Dziś jest święto ale robocze, jak się umawiałem to
    zapytałem czy będą w to święto pracować, usłyszałem ze tak a okazuję się,
    że nie. Nie dali mi znać, poza tym podczas gdy się umawiałem zostałem
    potraktowany po omacku.
    Serwis yamahy w Katowicach nie cieszy się dobrą opinią, nie jechałbym tam
    gdyby w moim motocyklu był poważny problem. Podobno dobrym serwisem
    autoryzowanym yamahy na śląsku jest motor beskid.

  • 2. Data: 2012-04-06 11:07:54
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 06.04.2012 10:46, draco1701 wrote:
> [...]
    > zapytałem czy będą w to święto pracować, usłyszałem ze tak a okazuję
    > się, że nie. Nie dali mi znać, poza tym podczas gdy się umawiałem

    a to ciekawe jest, mozesz opisac dokładniej jak to jest byc potraktowany
    po omacku?

    Poza tym gratulacje, mysle że pytający po 6 latach w końcu będzie mógł
    wybrać jakiś serwis

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"