    From: "Leszek Karlik" <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?
    Date: Thu, 19 May 2016 01:15:45 +0200

    On Wed, 18 May 2016 21:14:09 +0200, <d...@g...com> wrote:

    [...]
    > A jakie macie interkomy tak przy okazji? Te co się da je słyszeć przez
    > stopery? Dobrą jakość prezentują oprócz tego, że głośne są?

    Sena SMH5, bardzo fajna, można spokojnie słuchać muzyki (lub audiobooka)
    podczas jazdy po mieście a w cichym kasku (u mnie Schuberth C3) w trasie
    też.

    > No i o akcesoriach wygłuszających, że są słabe, piszecie z autopsji czy
    > tak tylko wam się wydaje?

    Ja nie zauważam specjalnej różnicy w Schuberthu czy mam założony dodatkowy
    podbródek czy nie. Znaczy, jesienią/zimą zauważam zimne powietrze (i wtedy
    mam
    założony), ale na hałas wiatru to niespecjalnie.

    > BTW, ostatnio znalezione:
    > http://motocyklowylifestyle.pl/test-stoperow-do-uszu
    /

    Wygląda jak artykuł sponsorowany. Albo redukcja dysonansu, jak już się
    wydało 100 zł
    na parę stoperów "specjalnie na motocykl". :-) Ja używam Howard Leightów
    za 0,5 zł
    para i się bardzo dobrze sprawdzają, karetki/klaksony słychać, gwizd
    wiatru znacząco
    wytłumiony, audiobooka można słuchać na autostradzie.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/