  • 1. Data: 2016-05-16 23:31:24
    Temat: shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?
    Od: d...@g...com

    Witam,
    mam shoei'a xr1000, jestem bardzo zadowolony z niego, super aerodynamika i
    wietrzenie, w porównaniu z moim niegdysiejszym sharkiem to jest nawet cichy, ale
    generalnie to mógłby być cichszy...

    Używam stoperów na co dzień ale i tak zastanawiam się nad dokupieniem wyciszających
    akcesoriów. Kto używa i jak wrażenia? Warto?

    - kołnierz akustyczny (gdzie go się montuje tak w ogóle?)
    - osłona podbródka
    - osłona nosa - czy to też akustyka czy tylko estetyka?

    Dawid
    czerwony blady 954

  • 2. Data: 2016-05-16 23:43:04
    Temat: Re: shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?
    Od: d...@g...com

    aaaaaa stopery w sumie odpadają całkowicie bo będę używał intercomu - ktoś montował w
    tym kasku?

  • 3. Data: 2016-05-17 16:43:14
    Od: t...@g...com

    Te wszystkie akcesoria niewiele pomogą. Można ich nie lubić, ale najlepsze są
    stopery. Ja używam żółtych 3M i sprawdzają się bardzo dobrze.

  • 4. Data: 2016-05-18 11:16:20
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Mon, 16 May 2016 14:43:04 -0700 (PDT), d...@g...com wrote:
    > aaaaaa stopery w sumie odpadają całkowicie bo będę używał intercomu
    - ktoś montował w tym kasku?

    Stopery i interkom dadza rade. Sam tam jeżdżę.

    --
    NC700XD

  • 5. Data: 2016-05-18 11:47:20
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Mon, 16 May 2016 23:43:04 +0200, <d...@g...com> wrote:

    > aaaaaa stopery w sumie odpadają całkowicie bo będę używał intercomu -
    > ktoś montował w tym kasku?

    Stopery i interkom to bardzo dobre połączenie, dużo lepsze niż
    słuchawki dokanałowe pod kaskiem (bo w ich przypadku ochrona przed
    hałasem gorsza i wygoda mniejsza).

    Tylko trzeba się upewnić, że interkom ma odpowiedni zakres głośności,
    żeby nie było że rozmawiać da się tylko przy 50 km/h lub mniej :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 6. Data: 2016-05-18 21:14:09
    Od: d...@g...com

    hmmm nie pomyślał bym, że stopery i inter razem zagrają...
    A jakie macie interkomy tak przy okazji? Te co się da je słyszeć przez stopery? Dobrą
    jakość prezentują oprócz tego, że głośne są?

    No i o akcesoriach wygłuszających, że są słabe, piszecie z autopsji czy tak tylko wam
    się wydaje?

    BTW, ostatnio znalezione:
    http://motocyklowylifestyle.pl/test-stoperow-do-uszu
    /

  • 7. Data: 2016-05-19 01:15:45
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Wed, 18 May 2016 21:14:09 +0200, <d...@g...com> wrote:

    [...]
    > A jakie macie interkomy tak przy okazji? Te co się da je słyszeć przez
    > stopery? Dobrą jakość prezentują oprócz tego, że głośne są?

    Sena SMH5, bardzo fajna, można spokojnie słuchać muzyki (lub audiobooka)
    podczas jazdy po mieście a w cichym kasku (u mnie Schuberth C3) w trasie
    też.

    > No i o akcesoriach wygłuszających, że są słabe, piszecie z autopsji czy
    > tak tylko wam się wydaje?

    Ja nie zauważam specjalnej różnicy w Schuberthu czy mam założony dodatkowy
    podbródek czy nie. Znaczy, jesienią/zimą zauważam zimne powietrze (i wtedy
    mam
    założony), ale na hałas wiatru to niespecjalnie.

    > BTW, ostatnio znalezione:
    > http://motocyklowylifestyle.pl/test-stoperow-do-uszu
    /

    Wygląda jak artykuł sponsorowany. Albo redukcja dysonansu, jak już się
    wydało 100 zł
    na parę stoperów "specjalnie na motocykl". :-) Ja używam Howard Leightów
    za 0,5 zł
    para i się bardzo dobrze sprawdzają, karetki/klaksony słychać, gwizd
    wiatru znacząco
    wytłumiony, audiobooka można słuchać na autostradzie.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 8. Data: 2016-05-24 11:03:48
    Od: d...@g...com

    W dniu czwartek, 19 maja 2016 01:15:53 UTC+2 użytkownik Leslie napisał:

    > Sena SMH5, bardzo fajna,

    A ma moze ona mikrofon dostosowany do kasków zintegrowanych? Bo widzę na necie
    zdjęcia tylko takiego na wysięgniku i one chyba wchodzą tylko w szczękowce (takie jak
    Twój kask). Ja mam 2 integrale akurat...

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 9. Data: 2016-05-24 20:41:04
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2016-05-24 o 11:03, d...@g...com pisze:

> [...]
    zdjęcia tylko takiego na wysięgniku i one chyba wchodzą tylko w szczękowce (takie jak
    Twój kask). Ja mam 2 integrale akurat...

    Ma.
    Mam takie zestawy dwuosobowe SMH5D-UNIV ktore maja 4 mikrofony, dwa na
    palaku, dwa na drucie do integrali.
    Pan chce? to Pan se znajdzie numer na www.motopublica.pl -->>Lodz.
    i zadzwoni jutro od 10 do 18 ;)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 10. Data: 2016-05-27 18:22:00
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Tue, 24 May 2016 11:03:48 +0200, <d...@g...com> wrote:

    [...]
    > A ma moze ona mikrofon dostosowany do kasków zintegrowanych? Bo widzę na
    > necie zdjęcia tylko takiego na wysięgniku i one chyba wchodzą tylko w
    > szczękowce (takie jak Twój kask). Ja mam 2 integrale akurat...

    Jest wersja dla integrali, jest wersja dla szczękowców. Ja akurat mam
    dla integrali, bo mam w C3 mało miejsca na usta i pałąk by się raczej nie
    zmieścił.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/