-
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
References: <X...@8...206.21.50>
<5...@m...org> <50eeac6e$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 10 Jan 2013 13:49:02 +0100
Message-ID: <lvoo7btuvot4$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
X-Trace: news.home.net.pl 1357822497 83.13.244.130 (10 Jan 2013 13:54:57 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 42
X-Authenticated-User: m...@e...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
l
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478884
[ ukryj nagłówki ]Thu, 10 Jan 2013 12:56:27 +0100, J.F
> Ale naprawde, czy w instrukcji napisali ?
Faktycznie tak te silniki wciągały olej. Jedne mniej, drugie więcej
(podejrzewam, że styl jazdy miał spory wpływ), ale paliły olej.
> Ale wysokie jak na samochod
Przy takiej mocy wg mnie jest bardzo niskie. Do Austrii jechałem na narty
(zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami, bo przecież radar co pół
kilometra :P), to Octavia 2.0 TFSI spaliła 6,3L/100 (tylko to akurat była
wersja ~160KM). Natomiast właścicielem był kumpel, który się chyba bał
drążka skrzyni biegów i potrafił (także pod górę) jechać z 1000 obr. i
jeszcze przyśpieszać bez redukcji. Jak dla mnie masakra, ale jak widać nie
wpłynęło to negatywnie na wynik spalania. Przyznam, mnie się to spodobało
(co nie znaczy, że bym tak jeździł), bo mój diesel prędzej by ducha
wyzionął niż pociągnął na 4/5 od 1000 obr., zwłaszcza pod górę. TFSI mimo
wszystko jechało.
> i zagazowac sie nie da ? :-)
Raczej się nie da.
> Klekota tez mozna wyciszyc.
Klekot daje sotsunkowo niskie dźwięki, tego w zasadzie nie sposób
skutecznie wyciszyć do poziomu silnika benzynowego. TFSI w Octavii super
ciągnęło od 1000 i nie trzeba było wcale przekraczać 3,5k (przy której
benzyna jest jeszcze bardzo cicha), żeby dynamicznie jechać. Poważnie, jako
że lubię ciszę w aucie, zakochałem się w tym silniku.
Chcę ten silnik wziąć w budzie Audi A6, które jest jeszcze zdecydowanie
lepiej wyciszone niż kompaktowa Octavia. No i Audi ma piękne, proste,
klasyczne zegary, mniam.
> A w ogole to nie wiem czemu go klekotem nazywacie :-)
Hm... trudne pytanie. Może dlatego, że klekocze. :P
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.13 13:55 Budzik
- 10.01.13 14:14 J.F
- 10.01.13 14:19 Kamil 'Model
- 10.01.13 14:33 RobertP.
- 10.01.13 14:33 RobertP.
- 10.01.13 14:35 Myjk
- 10.01.13 14:53 J.F
- 10.01.13 15:03 Tomasz Pyra
- 10.01.13 15:05 Myjk
- 10.01.13 16:59 J.F
- 11.01.13 09:05 Cezary Daniluk
- 11.01.13 09:07 Cezary Daniluk
- 11.01.13 09:09 Cezary Daniluk
- 11.01.13 09:54 Myjk
- 11.01.13 09:56 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław