  • Data: 2010-01-28 23:57:15
    Temat: Re: słabebiałepodświetlenie
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@l...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kogutek napisał:

    > W kinie też widzisz migotanie bo tam 27 obrazów na minutę leci? Może Ty karaluch
    > jesteś, bo one podobno widzą 100 Hz jako oddzielne obrazy?

    Przy statycznej obserwacji migotania nie widać - ale wystarczy okiem
    ruszyć czy głowę przekręcić żeby przy 100Hz zobaczyć diodę jako rządek
    osobno świecących punkcików - i chyba o tym efekcie Waldek pisał.

    A w kinie lecą 24 obrazy na sekundę - jakby leciało 27 na minutę to po
    tyłku między obrazami byś się zdążył podrapać.

    --
    Darek