    Subject: Re: smartfon, który wybrać?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Jawi <g...@p...fm>
    Date: Fri, 20 Jan 2017 21:22:54 +0100

    W dniu 2017-01-20 o 10:32, Kris pisze:
    > Popatrz na Lenovo P2

    A jest w wykazie? :)
    Co do potrzeba to nie mam żadnych specjalnych, to telefon służbowy, nie
    mam możliwości wybrać czegoś spoza oferty jaką podesłałem.
    Ale wybór dokonany, HTC 825. Ja będę używał mniejszego bo nie lubię
    cegieł, a tylko dzwonie, smsuje oraz czasami użyje TrackID i tyle mi ze
    smartfona raczej.
    A ten ze względu na wielkość ekranu będzie używać żonka.
    Lubi duże bo śmiga po necie zamiast laptopa :)

    To nie jest nadzwyczajny sprzęt w środku ale wystarczający w zupełności,
    2GB ramu mają wszystkie z jednym wyjątkiem.