  • 1. Data: 2009-12-28 17:32:30
    Temat: śnieg, prószy śnieg
    Od: Glub <g...@g...com>

    No to przydalby się skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
    dojade do domu na Ursynów.

    --
    Glub@NewsTap usenet reader

  • 2. Data: 2009-12-28 18:22:13
    Temat: Re: śnieg, prószy śnieg
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Glub pisze:
    > No to przydalby się skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
    > dojade do domu na Ursynów.

    Ostrożnie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-12-28 21:45:50
    Od: Glub <g...@g...com>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Ostrożnie.

    Uff nie jest tak źle. Temp na plusie, czasny asfalt. Ciut mokro. Ale da
    radę:)

    --
    Glub@NewsTap mobile usenet reader

  • 4. Data: 2009-12-31 20:42:07
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Uff nie jest tak źle. Temp na plusie, czasny asfalt. Ciut mokro. Ale da
    > radę:)

    A ja probowalem przewietrzyc motocykl ale nic z tego nie wyszlo;P
    http://karambolktm.wrzuta.pl/film/7XswAbODAsP/snieg

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 5. Data: 2010-01-02 11:11:01
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Glub wydusił z siebie te słowy:

    > No to przydalby się skuter sniezny. Nie mam pojecia jak z Targowka
    > dojade do domu na Ursynów.

    to proste.
    http://www.moto.allegro.pl/item858362819_explorer_ga
    sienica_do_motocykla_skuter_sniezny.html

    :D

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 6. Data: 2010-01-03 12:33:35
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > Glub wydusił z siebie te słowy:

    > to proste.
    > http://www.moto.allegro.pl/item858362819_explorer_ga
    sienica_do_motocykla_skuter_sniezny.html

    > :D

    Karambol do KTMa niech doczepi:)

    Do SYMa nie dam rady.:) bo to już skuter:P

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 7. Data: 2010-01-03 15:20:11
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Glub wydusił z siebie te słowy:

    sienica_do_motocykla_skuter_sniezny.html

    > Karambol do KTMa niech doczepi:)
    >
    > Do SYMa nie dam rady.:) bo to już skuter:P

    hyh

    ps. swoją droga ciekawe jaką to ma żywotność, bo na pierwszy rzut oka mi sie
    podoba... i jak nigdy nie mialem ciągąt (jeszcze) do enduro tak to bym
    chętnie potestował.

  • 8. Data: 2010-01-04 10:37:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Karambol pisze:

    > A ja probowalem przewietrzyc motocykl ale nic z tego nie wyszlo;P
    > http://karambolktm.wrzuta.pl/film/7XswAbODAsP/snieg

    Za duzo gazu, za malo balansu. I w ogole nie ten motocykl.
    :-)

    Detkiem po sniegu idzie pojechac (glownie dzieki ze 2suw i brak mocy na
    dole), na wysokim sniegu i na rownym polu pod tym sniegiem to nawet by
    moglo byc fajnie. Niestety pod sniegiem w mojej okolicy rozne rzeczy sie
    dzieja, wiec tempo takie bardziej trialowe, ale zawsze to jakas jazda.

    KJ
    DT125

  • 9. Data: 2010-01-04 11:37:56
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > moglo byc fajnie. Niestety pod sniegiem w mojej okolicy rozne rzeczy sie
    > dzieja, wiec tempo takie bardziej trialowe, ale zawsze to jakas jazda.

    Ja mam kompletnie zdarta koste, ona nie trzyma nawet na suchym, nowa wisi w
    garazu i czeka na sezon.
    Ale jezdzilem na nowych oponach w takim sniegu i jezdzi sie fajnie, wrazenia
    podobne do jazdy w piachu - no ale opony musza byc naprawde w dobrym stanie.

    --
    http://karambolktm.wrzuta.pl/

  • 10. Data: 2010-01-04 11:56:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Karambol pisze:

    > Ale jezdzilem na nowych oponach w takim sniegu i jezdzi sie fajnie, wrazenia
    > podobne do jazdy w piachu

    Tak sobie wlasnie wczoraj myslalem, jak mi sie reka na gazie omskla, ze
    4t na takim sniegu to musi byc masakra.

    > no ale opony musza byc naprawde w dobrym stanie.

    Ja slyszalem ze najlepsze sa takie co juz nalapaly gwozdzi.
    Duzo gwozdzi.
    ;-)

    KJ