  • 11. Data: 2012-11-15 18:12:46
    Temat: Re: soft do Xperia-neo-v
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.11.2012 00:34, 1634Racine pisze:
    > ToMasz in news:50a40553$0$1216$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > ja piernicze... zaczyna sie rzeźbienie :) po przykladowo podanych
    > nazwach w/w wiadomo, o jakiego rodzaju soft chodzi, do czego ma sluzyc.
    Wiesz... ja Ci chętnie pomogę, osiągnąć Twój cel ( związany z telefonem)
    ale niekoniecznie wspomnianymi narzędziami. Dlamnie to jakbyś chciał
    instrukcje do obsługi śrubokręta bo nie umiesz wbić gwoździa. dlatego
    pytam _co chcesz osiągnąć_
    Eksporator telefonu, czyli rok 2000 - a więc specjalistyczny kabelek,
    sterowinki do jedynego słusznego systemu operacyjnego, i częściowy
    dostęp do pamięci nokii, w dzisiejszych czasach uzykuje się uruchamiając
    na telefonie serwer FTP albo sambę. Na PC masz pełny dostęp do pamięci
    telefonu. Edycje ksiązki telefonicznej robi się na stronie www, potem
    przesyła do telefonu. backup porgramami z marketu, bez użycia PC. Co
    jeszcze?

    ToMasz

  • 12. Data: 2012-11-15 23:49:57
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ToMasz in news:50a5228f$0$1318$65785112@news.neostrada.pl
    > Wiesz... ja Ci chętnie pomogę, osiągnąć Twój cel ( związany z telefonem)
    > ale niekoniecznie wspomnianymi narzędziami. Dlamnie to jakbyś chciał
    > instrukcje do obsługi śrubokręta bo nie umiesz wbić gwoździa.

    a dla mnie Twa rada o ftp, sambach - to jakbys chcial ubic muche i w tym
    celu wstepowal do NATO.
    jakoś K wyczul o co mi chodzi.
    masz nokie - masz kabel usb - masz do nokii pc suite. wiesz do czego
    (dokladnie do czego) sluzy pc suite? wiesz.
    no to teraz masz androidową Xperie,masz kabel usb. i chodzi o _dzialajacy_ z
    xperią analogon pc suite.
    prosto sformulowany cel.
    przychodzi z szychty gornik, brudnymi lapami spina kablem xperie i laptopa,
    odpala dzialajacy z xperią. I usmiecha sie z zadowoleniem. Nic nie wie o ftp
    i sambie.

  • 13. Data: 2012-11-16 00:07:44
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    K in news:k82vr4$ckp$1@node1.news.atman.pl
    > a co tam jest nie jasne dla ciebie? te od ciebie oprocz 'fajki' ze
    > dostarczono maja podpis "Ja". moim zdaniem prosciej sie tego zrobic nie
    > dalo, ale jesli to jest jeszcze dla ciebie zbyt trudne to sobie sciagnij
    > np Go SMS Pro.

    niestety jest (prawie) tak, jak pisalem: osoba D jest w ksiazce
    telefonicznej, wyslane do niej dwa sms-y, trzeci od D odebrany. Na listingu
    sms-ów widac _jedną_ pozycje D, trzeba dopiero kliknąć w D, by zobaczyc trzy
    sms-y i na lewo wyslane, na prawo jeden odebrany. Porecznosc tragiczna.
    Tradycyjne "wyslane"/"odebrane" oczywiscie zamieniono na..
    ok, nie ma co bic piany, widocznie jest jak jest.

  • 14. Data: 2012-11-16 19:07:04
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > a dla mnie Twa rada o ftp, sambach - to jakbys chcial ubic muche i w tym
    > celu wstepowal do NATO.
    wybacz, ale mam _dokładnie takie samo_ zdanie o tobie. kable wpięty do
    telefonu z androidem, jest potrzebny do flashowania, głębokiego serwisu,
    nie do codziennych zadań.
    > jakoś K wyczul o co mi chodzi.
    > masz nokie - masz kabel usb - masz do nokii pc suite. wiesz do czego
    > (dokladnie do czego) sluzy pc suite? wiesz.
    nie wiem, nie mam nokii, pc suite, mam PC ale nie mam windowsa.
    > no to teraz masz androidową Xperie,masz kabel usb. i chodzi o
    > _dzialajacy_ z xperią analogon pc suite.
    > prosto sformulowany cel.
    NIE!!!!! Celu nie zdradzasz. chcesz tylko narzędzia.

    > przychodzi z szychty gornik, brudnymi lapami spina kablem xperie i
    > laptopa, odpala dzialajacy z xperią. I usmiecha sie z zadowoleniem. Nic
    > nie wie o ftp i sambie.
    i dzięki temu... naładuje sobie baterie...

    Przychodzi żona ze spaceru z dziećmi i mówi: zobacz co oni wyprawiali.
    wyciąga telefon i klika w czerwoną ikonkę, a ja na ekranie PC oglądam
    zdjęcia z jej telefonu.

    ToMasz

  • 15. Data: 2012-11-18 18:35:30
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ToMasz in news:50a680c7$0$1217$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > Przychodzi żona ze spaceru z dziećmi i mówi: zobacz co oni wyprawiali.
    > wyciąga telefon i klika w czerwoną ikonkę, a ja na ekranie PC oglądam

    pewnie tak.