    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: sortowanie
    Date: Sat, 13 Oct 2012 15:39:43 +0200

    W dniu 2012-10-13 15:36, Edek Pienkowski pisze:

    > Podkreślić powyżej dwa przykłady ;)?

    Gannta
    peephole
    :>

    Ale nadal nie wiem, jak to się ma do algorytmów.
    Wykres to wykres, a nie zagadnienie. Nie ma
    jednego sposobu uożenia go.
    Co to peephole w tym kontekście, nie mam pojęcia,
    a google nic nie wwraca.

    Rozwiń po prostu myśl, co rozumiesz przez te słówka.
    Jeden rzyga na myśl o sortowaniu, drugi, na zapamiętywaniu nazw;)

    > To ostatnie jakoś brzmi, o ile nie mówi się o "constraints",
    > które mają być naruszone - warunki do niespełnienia?

    A co to za różnica. Warunkiem jest, zę coś jest poza zbiorem,
    nierówność etc. To słowo po angelsku też nie znaczyło tego,
    co masz na myśli, póki nie zaczęło byc tak używane)

    pzdr
    bartekltg