  • Data: 2012-10-14 04:32:18
    Temat: Re: sortowanie
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 października 2012 04:02:45 UTC+2 użytkownik Edek Pienkowski
    napisał:
    > A przepraszam, jaką masz opinię o twórcach STLa? Albo raczej
    > implementacji czegoś, co ma taki sam interfejs, jak sami twierdzą?
    > Przecież za schrzanione kontenery i algorytmy każdy by ich zjadł.
    Moze zle sie wyrazalem gdy wiele razy narzekalem na stla. Chodzilo mi
    zdecydowanie o to, ze inna (a wiec o nieco mniejszej funkcjonalnosci)
    implementacja moze dzialac szybciej niz stl. Ze sama w sobie biblioteka
    jest zla nigdy nie twierdzilem, bo... nie wiem. Bardzo rzadko uzywam, nie
    wiem czy jest dobra, czy zla. Sortowanie najwyrazniej jest bardzo wydajne :)

    > Ten wynik mnie trochę dziwi. (bubbles).
    Specjalnie dalem kod, mozna szukac bledow jakby co. :)
    Wlasciwie tez mnie dziwi.