  • Data: 2012-10-14 14:09:49
    Temat: Re: sortowanie
    Od: kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 października 2012 13:56:46 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Bzdury. Kasperski urodził się w 1976r.
    >
    > Wiki twierdzi, że trzeci tom
    >
    > The Art of Computer Programming
    >
    > to 1973.
    >
    > Ten algorytm był powszechnie znany 'od zawsze'.
    >

    > Kiedy był ten konkurs? 1990 to już 'Cormen'.

    > A mi moja dziewczyna wytłumaczyła na czym polegają
    >
    > plazmony powierzchniowe. Mam je publicznie
    >
    > nazywać 'rozwiązaniami Anki'? Bez jaj;)

    > Nie, jest to mylące (nikt nie kojarzy tego!)
    >
    > i wprowadza w błąd (piedołę będa powtarzać inni)
    >

    > Zrozum, że to legenda zrobiona na ignorancji autora.
    >
    > I chyba do dziś nie załapał, jeśli się tym chwali w ksiażce.

    hehe, uzywam wielu nazw, sam kasperski
    nazywa to sortowaniem liniowym, (mozna tez
    mowic sortowanie przez histogram itp)

    nie jestem pewien zreszta czy ten counting
    sort to zupelnie to samo; zliczac mozna
    roznie a to jest specjalny sposob na
    gruncie kodu - wcale nie twierdze ze to jest
    unikalny sposob kasperskiego jest to jednak
    jedna z nie bardzo znanych metod gdy tymczasem
    daje ona kopa w dpe wszystkim innym algorytmom
    (przynajmniej na sporym gruncie swoich zastosowan ;)