  • Data: 2012-10-14 19:43:55
    Temat: Re: sortowanie
    Od: kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 października 2012 18:57:57 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Ty nie masz zamiaru czytać (i to od paru
    >
    > postów i chyba 2 dni) to ja nie będę się
    >
    > produkował i przepisywał podręcznika.
    >

    > Załapałeś counting sorta. Chcesz go rozwinąć,
    >
    > ale bujasz się między stworzeniem z niego radix
    >
    > sorta (czyli kilkakrotnie przez zliczanie)
    >
    > i kubełkowego.

    > Zależy od warunków. W normalnych: std::sort().
    >

    > W jakiś specyficznych, gdy to jest ważne
    >
    > i rzeczywiście tam siedzi wąskie gardło
    >
    > algorytmu, w przypadku [1] dałbym przez zliczanie
    >
    > (zwłaszcza, że nie wymagasz stabilności!),
    >
    > a w [2] zastanowiłbym się nad pozycyjnym

> [...]
    blem

    wobec tego ze sa to wlasnie te metody o
    ktorych mowie od samego poczatku nazywajac je
    sposobem kasperskiego - wobec czego ty
    oponujesz oprocz nazewnictwa ?

    [ czy wczesniej nim zaczalem mowic o tych
    metodach (nazywajac je metodami ksperskiego)
    tez bys ich uzyl? czy jawily ci sie juz wczesniej
    jako najprawdopodobniej jedyny powazny sposob w
    podobnych wypadkach (zwlaszcza w tym pierwszym),
    tak jak to wlasnie wyraznie naswietlil kasperski?

    To jest pytanie pomocnicze majace na celu
    ustelenie wobec czego ty oponujesz w stosunku
    do kasperskiego

    (Pytam bo jakies oponowanie jakby tu sie pojawilo
    i komplenie serio nie wiem o co chodzi)

    pozatym

    w tym drugim wypadku (z intami) - jak dokladnie?
    (kod w c) bo to jest druga czesc tego o czym ja tu pisze