    From: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: sortowanie
    Date: Tue, 16 Oct 2012 12:17:19 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 13:52:29 +0200, Michoo napisal:

    > A poważniej - mnie uczono, że właśnie algorytm ma w skończonym czasie dać
    > określony wynik. Więc jeżeli czas jest nieskończony albo wynik
    > niedeterministyczny to nie mamy do czynienia z algorytmem. W myśl tego był
    > to opis/schemat pracy rozrusznika, ale nie algorytm.

    A czy potrafiłbyś opisać jak to się ma do algorytmów używających random?

    Oczywiście takie MC używa random, ale ma to tylko częściowy wpływ na czas
    algorytmu, bo co najwyżej obiera inne określonej długości ścieżki. Natomiast
    nie wiem jak to się ma do algorytmów w ogólności, w końcu random może wpływać
    nie tylko na to "kiedy algorytm się zakończy" (uczenie durnej sieci neuronowej
    aż błąd będzie mniejszy-niż może się nie skończyć - kiepski algorytm ale
    wciąż algorytm), ale teoretycznie random może wpływać na same elementy
    algorytmu i przez to definiowalność czy i kiedy się skończy zależy - hmm,
    od random, o ile inne prawa nie określają jakieś konwergencji.

    --
    Edek