    From: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: sortowanie
    Date: Wed, 24 Oct 2012 09:35:47 +0000 (UTC)
    <k60sq6$19g$8@mx1.internetia.pl> <s...@n...notb-home>
    <k61cvi$19g$10@mx1.internetia.pl>
    <1...@g...com>
    <k61uj3$19g$12@mx1.internetia.pl>
    <b...@g...com>
    <k633c5$19g$19@mx1.internetia.pl> <k63adf$is1$1@news.task.gda.pl>
    <k63n4d$19g$25@mx1.internetia.pl>
    <s...@n...notb-home> <k64bna$u8l$2@mx1.internetia.pl>
    <s...@n...notb-home> <k66rou$ab5$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@n...notb-home>

    Ponurą porą Tue, 23 Oct 2012 20:39:22 +0000, PK wyszeptał:

    > Masz tendencję do wciskania innym różnych swoich tez...

    Miałem nadzieję, że to będzie całkiem oczywiste w tym miejscu. Podstęp
    nie był moim celem.

    > Nigdzie nie napisałem, że "jest naturalny jak oddychanie". Jest ładny i
    > łatwy. Dla mnie nie jest naturalny, bo przez prawie 15 lat używałem
    > głównie C++, PHP i JS (ta sama "rodzina"). W Pythonie brakuje mi m.in.
    > klamerek i nawiasów przy instrukcjach sterujących.
    >
    > No i pewnie nie będę miał okazji się przyzwyczaić, bo Python jest za
    > wolny do rzeczy, które robię dla siebie. W pracy też używał go nie będę
    > (bo interpretowalny).

    Masz tendencję do oceny innowacyjności za pomocą własnych preferencji
    dotyczących języka.

    Co do klamerek i nawiasów a razcej ich braku w Pythonie jedni to lubią
    inni nie. Python jest fajny głównie dlatego, że jest bardzo zwięzły,
    mało trzeba nastukać na klawiaturze żeby uzyskać efekt.

    Ja Pythona używam nawet do liczenia - po prostu jak coś się robi za wonle
    przerzucam tą część do C++; jak w C++ się robi za wolne, przerzucam część
    na GPU. Mam dzięki temu łatwość pisania wszystkich infrastrukturalnych
    rzeczy (gui, baza, inne pierdy) i szybkość tam, gdzie tego potrzebuję. W
    pracy sprawa wygląda dość podobnie, a czy Python pełni rolę języka
    skryptowego czy C++ to już kwestia preferencji, spora część woli Pythona.

    --
    Edek