-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: dddddddd <f...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: spalanie
Date: Wed, 22 Jan 2014 09:02:04 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 38
Message-ID: <lbntto$9b0$1@dont-email.me>
References: <1...@4...net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 22 Jan 2014 08:02:00 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="3fe7e8cf10a317757189c9288f8652da"; logging-data="9568";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+s8IJ4hDpQqM28t8u2ZXeE"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <1...@4...net>
Cancel-Lock: sha1:U/H9FiPySmvFZ4At4HSfLtXdlg0=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520482
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-22 01:00, J.F. pisze:
> Korzystajac z grozacej gololedzi pojechalem tak wolno jak nigdy -
> chyba 70 nie przekroczylem.
>
> wyniki spalania chwilowego nie napawaly zbytnim optymizmem, ale juz
> srednia z trasy spadla do 4.8/100. Po przejechaniu miasta skoczyla do
> 5.0.
>
> Ale ja nie o tym ... tylko ze przy normalnym stylu jazdy komputer
> pokazuje 5.7. A normalny styl sie u mnie na 90 bynajmniej nie konczy.
> IMO - dla tych pol litra nie warto pedalu oszczedzac i czasu tracic.
no patrz, już dawno do tego doszedłem - skoro auto zamiast 6/100 paliło
7/100 (1,9TDI), to nie warto było oszczędzać, skoro 2.0TDI palił 8/100
to też nie warto było oszczędzać, skoro 3,0 pali 8,5/100 to też nie
warto jeździć wolniej czymś słabszym :)
> P.S.3 Ostroznosc sie oplacila, we Wrocku taka szklanka ze hamowanie z
> 40km/h przyprawia o palpitacje.
>
akurat po południu z bielan ruszałem wraz z żoną - ona jakieś pół
godziny wcześniej zasygnalizowała śliską nawierzchnię (ona-
wielosezonówki, ja - zimowe, węższe niż oryginał)- ja wtedy miałem
jeszcze dobrą przyczepność
> P.S.4 ABS na lodzie faktycznie nie hamuje ... ale nie mam juz
> porownania jak jest bez ABS.
>
dla odmiany bez ABS...też nie hamuje ;)
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 22.01.14 09:04 dddddddd
- 23.01.14 01:39 Tomasz Pyra
- 23.01.14 10:06 SW3
- 23.01.14 10:13 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław