  • 1. Data: 2014-01-22 01:00:15
    Temat: spalanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Korzystajac z grozacej gololedzi pojechalem tak wolno jak nigdy -
    chyba 70 nie przekroczylem.

    wyniki spalania chwilowego nie napawaly zbytnim optymizmem, ale juz
    srednia z trasy spadla do 4.8/100. Po przejechaniu miasta skoczyla do
    5.0.

    Ale ja nie o tym ... tylko ze przy normalnym stylu jazdy komputer
    pokazuje 5.7. A normalny styl sie u mnie na 90 bynajmniej nie konczy.
    IMO - dla tych pol litra nie warto pedalu oszczedzac i czasu tracic.

    P.S.1. to spalanie w miare uplywu km malalo. Hm, rozgrzewal sie ?
    Pare minut skrobalem zanim komputer zresetowalem i ruszylem.

    P.S.2. Czas przejazdu niekoniecznie sie zmienil, bo miesci sie w
    zakresie rozrzutu poprzednich przejazdow. Widac wiecej zalezy
    odsytuacji na trasie niz predkosci.

    P.S.3 Ostroznosc sie oplacila, we Wrocku taka szklanka ze hamowanie z
    40km/h przyprawia o palpitacje.

    P.S.4 ABS na lodzie faktycznie nie hamuje ... ale nie mam juz
    porownania jak jest bez ABS.

    J.

  • 2. Data: 2014-01-22 01:33:40
    Temat: Re: spalanie
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-22 01:00, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > wyniki spalania chwilowego nie napawaly zbytnim optymizmem, ale juz
    > srednia z trasy spadla do 4.8/100. Po przejechaniu miasta skoczyla do

    (ciach)

    Też byłem w szoku jak jechałem do Warszawy przedwczoraj.
    Wyszło mi 10.6 (diesel 2 litry).

    Jutro jade do Krakowa. Jestem ciekaw jak tam jutro będzie.

  • 3. Data: 2014-01-22 09:02:04
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > pokazuje 5.7. A normalny styl sie u mnie na 90 bynajmniej nie konczy.
    > IMO - dla tych pol litra nie warto pedalu oszczedzac i czasu tracic.

    no patrz, już dawno do tego doszedłem - skoro auto zamiast 6/100 paliło
    7/100 (1,9TDI), to nie warto było oszczędzać, skoro 2.0TDI palił 8/100
    to też nie warto było oszczędzać, skoro 3,0 pali 8,5/100 to też nie
    warto jeździć wolniej czymś słabszym :)

    > P.S.3 Ostroznosc sie oplacila, we Wrocku taka szklanka ze hamowanie z
    > 40km/h przyprawia o palpitacje.

    akurat po południu z bielan ruszałem wraz z żoną - ona jakieś pół
    godziny wcześniej zasygnalizowała śliską nawierzchnię (ona-
    wielosezonówki, ja - zimowe, węższe niż oryginał)- ja wtedy miałem
    jeszcze dobrą przyczepność

    > P.S.4 ABS na lodzie faktycznie nie hamuje ... ale nie mam juz
    > porownania jak jest bez ABS.

    dla odmiany bez ABS...też nie hamuje ;)

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-01-22 09:04:06
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-22 01:33, Megrims pisze:

    > Też byłem w szoku jak jechałem do Warszawy przedwczoraj.
    > Wyszło mi 10.6 (diesel 2 litry).
    >
    > Jutro jade do Krakowa. Jestem ciekaw jak tam jutro będzie.

    bo ty to złe przyzwyczajenia masz ;) jak nie masz 500KM pod butem to coś
    jest nie tak :)
    to tak jak jeżdżąc na co dzień 200KM autem przesiadłem się do 80KM
    Kangoora, wcisnąłem gaz i zastanawiałem się czemu na liczniku cały czas
    jest 80km/h a nie już 120 :)

    Łukasz

  • 5. Data: 2014-01-23 01:39:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 01:00:15 +0100, J.F. napisał(a):

    > P.S.4 ABS na lodzie faktycznie nie hamuje ... ale nie mam juz
    > porownania jak jest bez ABS.

    Bez ABS to 4m i stoisz ;-)
    MSPANC

  • 6. Data: 2014-01-23 10:06:06
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.01.2014 o 01:39 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Bez ABS to 4m i stoisz ;-)

    znaczy 4 minuty? ;)

    --
    SW3
    ----

  • 7. Data: 2014-01-23 10:13:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-23 10:06, SW3 pisze:

    > znaczy 4 minuty? ;)

    4 metry. Na śniegu. Ale tylko w BMW e39 ver. 48.0028874.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl