  • 11. Data: 2010-11-21 20:01:49
    Temat: Re: spalanie mercedes w 210 3.0l
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:icbpm7$55o$1@news.vectranet.pl...
    > to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

    ROTFL. 3.0 benzyna i za dużo 15l po Wrocławiu?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-11-21 21:22:30
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-21 19:22, adi pisze:
    > witam kupiłem mercedesa 3.0l z automatyczna skrzynia,rocznik 95 auto
    > rewelacja ale spalanie mnie przeraża jest na poziomie 15 l przy
    > spokojnej jeździe, co moze byc przyczyną? znacie kogoś we Wrocławiu kto
    > mógłby pomóc?

    Który silnik? 136KM czy 177KM? Sedan czy Kombi?

    136/177KM - 136 wolnossący, 177 doładowany.

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2010-11-21 21:23:23
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-21 20:01, kml pisze:

    > Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > ROTFL. 3.0 benzyna i za dużo 15l po Wrocławiu?

    Jeszcze z ASB - powiedziałbym że trzeba bić pokłony do Allacha że tak
    mało :)

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2010-11-21 21:29:42
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:icbv3s$qc5$2@news.onet.pl...

    > Jeszcze z ASB - powiedziałbym że trzeba bić pokłony do Allacha że tak mało
    > :)

    Zakładając, ze to nie jest troll to zastanawiam się czego koleś się
    spodziewa: 8l/100km? Naprawde ludzie mnie rozpieprzają czasami... :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 15. Data: 2010-11-21 22:33:26
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-11-21 19:22, adi wrote:
> [...]
    > rewelacja ale spalanie mnie przeraża jest na poziomie 15 l przy
    > spokojnej jeździe, co moze byc przyczyną? znacie kogoś we Wrocławiu kto

    mało pali jak na 3l w auftamacie moim zdaniem

  • 16. Data: 2010-11-21 23:00:42
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    adi <a...@g...com> napisał(a):

    > witam kupiłem mercedesa 3.0l z automatyczna skrzynia,rocznik 95 auto
    > rewelacja ale spalanie mnie przeraża jest na poziomie 15 l przy spokojnej
    > jeździe, co moze byc przyczyną? znacie kogoś we Wrocławiu kto mógłby pomóc?

    trochę większa i cięższa renówka 3.0 z tego okresu paliła więcej.

    15 to mało.

    moje reno pali sporo więcej a mam mniejszy silnik (i cięższe auto) ;)

    pozdrawiam.

  • 17. Data: 2010-11-21 23:29:17
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 21 Lis, 19:22, "adi" <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > jeździe, co moze byc przyczyną? znacie kogoś we Wrocławiu kto mógłby pomóc?

    Omega 2.TD z manualną skrzynią ma średnie spalanie ~8l/100km przez
    ostanie 10tys km. Zimą po mieście spokojnie łyka 10-12l ON. Więc 3l z
    automatem i 15l to raczej norma, w końcu auto trochę waży...

    pozdr
    Przemek

  • 18. Data: 2010-11-21 23:39:05
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 21 Lis, 23:29, Przemek <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > ostanie 10tys km. Zimą po mieście spokojnie łyka 10-12l ON. Więc 3l z
    > automatem i 15l to raczej norma, w końcu auto trochę waży...

    Oczywiście 2.5TD ;)

  • 19. Data: 2010-11-21 23:55:29
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Dnia 21-11-2010 o 19:50:46 adi <a...@g...com> napisał(a):

    > to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

    E tam. Dwulitrowy benzyniak w SLK potrafi mi 18 łyknąć, jak pogonię.

    Na diesla owszem, sporo. W124/3.0TD z 4matic i automatem pali mi
    w mieście 11-12, a to przecież starsza konstrukcja, i jeszcze jedną
    oś ma do napędzania. Filtr powietrza wymieniałeś ostatnio?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 20. Data: 2010-11-22 01:35:06
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    adi <a...@g...com> napisał(a):

    > to diesel a jakby to była benzyna to i tak za dużo

    aaa TO Diesel :)
    Kolega miał poprzednika z automatem rok starszego i palił mniej.

    Może zobacz co komputer pokaże przy 70km/h ?
    i czy to będzie 6l/100 :) ?

    pozdrawiam.