  • 91. Data: 2012-05-04 19:05:35
    Temat: Re:"spam"
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał >

    > Mikolaj Jopczynski
    >
    > tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    > Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy:
    > www.hotspot.tychy.pl

    Drogi Mikołaju Japczyński, niestety wątek jakoś zanikł....
    Napisz teraz że kupiłeś motocykl i nie wiesz jaki wlać olej.
    To powinno dać znowu sporo postów - pod warunkiem w miarę
    inteligentnego sterowania. Potem udzielę Ci dalszych podpowiedzi.

    --
    Hinek

  • 92. Data: 2012-05-04 20:08:30
    Temat: Re: Zakup fazera lub bandyty
    Od: Sir Piernik <s...@g...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:
    ...>8
    > Kup auto, tam nie wieje wcale, przy 130 walka z wiatrem?
    > To co by bylo przy 200.. smierc w oczach?

    Rogal, naprawde, bez szybki ponad 130 to sie jezdzic nie da!
    Ale majac nawet szczatkowa szybe (ale rozsadnie zaprojektowana) nawet
    250 to nie problem.
    Przetestowalem to dokladnie (oczywiscie u niemiaszkow, na
    autostradzie)!! A moja szybka w bandziorze wyglada naprawde cholernie
    niepozornie!
    Zreszta zamienilismy sie kiedys z Nemrodem (on, jak pamietasz mial "S")
    i Maciek powiedzial ze moja szybka lepiej chroni niz jego pelna owiewka
    (mialem to samo wrazenie).

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 93. Data: 2012-05-04 22:00:59
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-04 19:05, Hinek pisze:
> [...]
    > To powinno dać znowu sporo postów - pod warunkiem w miarę
    > inteligentnego sterowania. Potem udzielę Ci dalszych podpowiedzi.

    :)

    Drogi Hinku [dobrze odmieniam?]

    Spokojnie - to sa grupy dyskusyjne, one maja to do siebie, ze dyskusja
    czesto, gesto schodzi na dziwny tor ;)

    Ja nie mam cisnienia, nie chce na juz - poczekam ;) Wszyscy sugeruja
    dozbieranie .... poza tym, poki nie bedzie prawka (a robi sie) nie chce
    ryzykowac znajac moje szczescie do kontroli :)

    --
    Pozdrawiam,

  • 94. Data: 2012-05-05 00:34:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-04 22:00, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Ja nie mam cisnienia, nie chce na juz - poczekam ;) Wszyscy sugeruja
    > dozbieranie .... poza tym, poki nie bedzie prawka (a robi sie) nie chce
    > ryzykowac znajac moje szczescie do kontroli :)

    Znaczy przejdzie Ci. Usiadz, odetchnij i kup Pande w dieslu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 95. Data: 2012-05-05 09:36:05
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-05 00:34, Kuczu pisze:

    > Znaczy przejdzie Ci. Usiadz, odetchnij i kup Pande w dieslu.

    Wole mojego cadyka w dizlu

  • 96. Data: 2012-05-05 14:33:49
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 04-05-2012 20:08, Sir Piernik pisze:

    > Rogal, naprawde, bez szybki ponad 130 to sie jezdzic nie da!
    Roman, wezno ;) podrozne 160 bez szyby robilem po 800-1200km dziennie i
    zyje.

    > Ale majac nawet szczatkowa szybe (ale rozsadnie zaprojektowana) nawet
    > 250 to nie problem.
    A mala szybka jaknajbardziej, sam pozniej do ZR zalozylem i te same
    160km/h podroznej bylo troszke latwiejsze to fakt ale nie az takie super.
    > Przetestowalem to dokladnie (oczywiscie u niemiaszkow, na
    > autostradzie)!! A moja szybka w bandziorze wyglada naprawde cholernie
    > niepozornie!
    http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/tr118.JPG
    ja mialem taka i tez dzialala.

    > Zreszta zamienilismy sie kiedys z Nemrodem (on, jak pamietasz mial "S")
    > i Maciek powiedzial ze moja szybka lepiej chroni niz jego pelna owiewka
    > (mialem to samo wrazenie).
    A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)
    Znam takiego jednego co lata CB1000R bez zadnej szyby i laduje dwie paki
    caly czas wiec da sie :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 97. Data: 2012-05-05 17:58:58
    Od: Sir Piernik <s...@g...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:
    ...>8
    > http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/tr118.JPG
    > ja mialem taka i tez dzialala.

    To miales niemal identyczna jak moja!
    http://www.sirpiernik.eu/Poczatek%20sezonu/cwdata/DS
    CF5976.html

    8<...>8
    > A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)
    > Znam takiego jednego co lata CB1000R bez zadnej szyby i laduje dwie paki
    > caly czas wiec da sie :)

    Pewnie ze sie da ale ja juz nie musze udowadniac ze mam jaja ;)
    A jak narazie w Peugeocie tez mi nie wieje!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 98. Data: 2012-05-05 19:18:03
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@s...o2.pl> napisał w wiadomości

    > A kupta se wszyscy skody ;) tam nie wieje :)

    Fakt nie wieje :) Co masz do skody?
    Moje szóste auto (duży fiat, polonez, escort, omega 2.0, omega 3.0).
    Pierwsze z silnikiem dizla. I chyba przy tym zostanę.
    Niektórzy mowią, że nie mam skody tylko Laurin&Klement.
    Na jedno wychodzi. Kiedyś może zamienie na podobne
    albo na Merca. Nie wiem, które lepsze jakościowo.
    Fakt dla szpanu średni wulkan. Tylko mni to lata.
    A w motongu (xj900) mam owiewkę. Casami latam z kumplem,
    który ma też xj ale 750 z 1984 roku. Golas. Na autostradzie
    męczą go prędkości powyżej 130. Jedzie ale mowi,, że nie chciałby
    tak np. przez 3 godz. ciurkiem.

    Szymon

  • 99. Data: 2012-05-05 20:47:29
    Temat: Re: Zakup fazera lub bandyty [ntg]
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Szymon Machel" napisał w wiadomości grup
    > Co masz do skody?

    Ulicą idzie sobie chłopczyk, nagle podjeżdża do niego samochod i facet ze
    środka mówi:
    - Choć wsiadaj do samochodu, dam ci 10zł i lizaka.
    Chłopiec nie reaguje, tylko przyśpieszył kroku.
    - No choć wsiądź do samochodu, dam ci 20zł, cole i lizaka.
    Chłopak dalej nic, tylko znów przyśpieszył kroku... Facet w samochodzie nie
    daje za wygrana:
    - Moja ostatnia propozycja - wsiadź ze mna do samochodu a dam ci 50zł, cole
    i karton chupa-chupsów.
    Chłopak się zatrzymał i mówi:
    - Odczep się tato. Kupiłes skode to teraz sam nia jeździj.

    > Kiedyś może zamienie na podobne
    > albo na Merca. Nie wiem, które lepsze jakościowo.

    Takie lepsze jakosciowo, ze nowa C klasa ma z tylu inne materialy na
    tapicerke i na drzwi niz z przodu. Klamki z tylu sa plastikowe
    (posrebrzane), a z przodu metalowe. Kupa pieniedzy, a ta jakosc to tylko z
    miejsca kierowcy... a i tak nie do konca (np. klawisz awaryjnych kierunkow -
    chyba ze skody wzieli - twardy plastik, gorszej jakosci niz w pandzie).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 100. Data: 2012-05-06 11:18:31
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 04 - 05 - 2012 (piątek) o godzinie 22:00, Mikolaj Jopczynski
    napisał(a):

    > Spokojnie - to sa grupy dyskusyjne, one maja to do siebie, ze dyskusja
    > czesto, gesto schodzi na dziwny tor ;)

    IMHO Hinkowi nie chodziło o to, na jaki tor zeszła ta dyskusja, tylko o
    Twoją sygnaturkę - bardzo rozbudowaną, zawierającą dużo linków do
    materiałów w żaden sposób nie związanych z motocyklami. Dość mocno trąci to
    spamowaniem...

    Zapytam Cię więc wprost: naprawdę chcesz kupić motocykl, czy założyłeś ten
    wątek tylko po to, aby wypromować "tychy-online"?

    --
    Yorick
    LS 650