    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    Date: Tue, 05 Feb 2013 20:41:04 +0100

    W dniu 2013-02-05 18:56, k...@g...com pisze:

    > Jakoś mnie nigdy nie ukarali jak byłem niewinny. O jaki dowód Ci chodzi? Czy
    zdjęcie jest na przykład dowodem? Reszta to kwestia umowy społecznej. Jeśli poprzez
    naszych przedstawicieli umawiamy się że jak niewyraźne to ma trafić do kosza. A jeśli
    omyłkowo zostanie dostarczone właścicielowi pojazdu to ma on zakończyć sprawę
    informując ze zdjęcie jest niewyraźne. Jeśli umówimy się że właściciel ma zapłacić
    nawet jak zdjęcie jest niewyraźne to wystarczą same numery samochodu. Jest dużo
    wariantów umowy. Ale żadna nie przewiduje karania niewinnych. A jak ktoś czuje się
    pokrzywdzony to ma możliwość odwoływania się praktycznie do oporu.

    Dlaczego mam się umawiać, żeby mnie karali na podstawie tego, że jestem
    właścicielem samochodu?
    I dlaczego jeśli nie chcę się z tym zgodzić - to mam udowadniać niewinność?

    --
    MN