  • 1. Data: 2013-02-05 14:55:16
    Temat: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Witam

    Informacje dziś z urzędu Wrocław. Jeżeli mandat nie zostaje opłacony w
    całości do 3 miesięcy od wystawienia, Wojewoda dostaje ciśnienia i
    zaczyna terroryzować urzędników. Dzwoni po kilka razy dziennie do urzędu
    skarbowego i domaga się egzekwowania należności! Urzędnik na start
    wysyła zawiadomienie o wszczęciu postępowania komorniczego, jeśli nie ma
    w dalszym ciągu odzewu, urzędnik pojawia się osobiście u winnego.
    Ciekawe jest że w mniejszych miejscowościach w okół Wrocławia nie ma
    takiego terroru.Jak to jest w innych większych miastach?

  • 2. Data: 2013-02-05 15:34:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-05 14:55, hisjusz pisze:
> [...]
    > Ciekawe jest że w mniejszych miejscowościach w okół Wrocławia nie ma
    > takiego terroru.Jak to jest w innych większych miastach?

    LOL, z każdym mandatem tak dzwoni? Z którego palucha żeś sobie to wyssał?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-02-05 15:45:28
    Od: Hybki <k...@g...com>

> [...]
    > Ciekawe jest że w mniejszych miejscowościach w okół Wrocławia nie ma
    > takiego terroru.Jak to jest w innych większych miastach?

    Powstaje nowa gałąź gospodarki
    Główny Inspektorat Drogowy inwestuje w drukarnie mandatów
    Ma mieć wydajność 300 tysięcy kwitów na miesiąc
    koszt 2,5 mln zł ma się szybko zwrócić
    Całą procedura będzie się odbywać automatycznie
    a podejrzewam iż w niedalekiej przyszłości zostaniesz tylko powiadomiony
    o zajęciu na twoim koncie bankowym odpowiednich środków
    na pokrycie rzekomych mandatów.
    Póki co, skarbówka przeważnie czeka na rozliczenie roczne delikwenta

  • 4. Data: 2013-02-05 16:05:42
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 15:45:28 UTC+1 użytkownik Hybki napisał:

> [...]
    >
    > na pokrycie rzekomych mandatów.
    >
    > Póki co, skarbówka przeważnie czeka na rozliczenie roczne delikwenta

    Na filmie SF gościu przekroczył prędkość. Dostał coś w rodzaju przyszłościowego smsa
    ze z jego konta bankowego pobrano równowartość mandatu. 10 lat temu było to SF.

  • 5. Data: 2013-02-05 17:12:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-05 16:05, k...@g...com pisze:

    > Na filmie SF gościu przekroczył prędkość. Dostał coś w rodzaju przyszłościowego
    smsa ze z jego konta bankowego pobrano równowartość mandatu. 10 lat temu było to SF.

    Różnica polega na tym, że na tym filmie mieli dowód jego wykroczenia. U
    nas próbują karać właściciela - często niewinnego.

    --
    MN

  • 6. Data: 2013-02-05 18:02:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 05 Feb 2013 14:55:16 +0100, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    >Jak to jest w innych większych miastach?

    Czekają cierpliwie. Warszawa - Ursynów.

    US nie wszczyna postępowania komorniczego, taka drobna uwaga.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2013-02-05 18:56:54
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 17:12:34 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    >

    > Różnica polega na tym, że na tym filmie mieli dowód jego wykroczenia. U
    >
    > nas próbują karać właściciela - często niewinnego.

    Jakoś mnie nigdy nie ukarali jak byłem niewinny. O jaki dowód Ci chodzi? Czy zdjęcie
    jest na przykład dowodem? Reszta to kwestia umowy społecznej. Jeśli poprzez naszych
    przedstawicieli umawiamy się że jak niewyraźne to ma trafić do kosza. A jeśli
    omyłkowo zostanie dostarczone właścicielowi pojazdu to ma on zakończyć sprawę
    informując ze zdjęcie jest niewyraźne. Jeśli umówimy się że właściciel ma zapłacić
    nawet jak zdjęcie jest niewyraźne to wystarczą same numery samochodu. Jest dużo
    wariantów umowy. Ale żadna nie przewiduje karania niewinnych. A jak ktoś czuje się
    pokrzywdzony to ma możliwość odwoływania się praktycznie do oporu.

  • 8. Data: 2013-02-05 20:41:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-05 18:56, k...@g...com pisze:

> [...]
    pokrzywdzony to ma możliwość odwoływania się praktycznie do oporu.

    Dlaczego mam się umawiać, żeby mnie karali na podstawie tego, że jestem
    właścicielem samochodu?
    I dlaczego jeśli nie chcę się z tym zgodzić - to mam udowadniać niewinność?

    --
    MN

  • 9. Data: 2013-02-05 20:55:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-05 20:41, Marcin N pisze:
> [...]

    Serio? Przecież na pms to karzą tylko niewinnych ;)

    > Dlaczego mam się umawiać, żeby mnie karali na podstawie tego, że jestem
    > właścicielem samochodu?

    Wiesz, to zasadniczo oczywiste. Jak nie ukradli pojazdu, to
    prawdopodobieństwo bliskie 100%, że byłeś to Ty, bądź wiesz kto
    prowadził. Bujanie ślepego się kończy...

    > I dlaczego jeśli nie chcę się z tym zgodzić

    Cóż, z posiadania pojazdu pewne obowiązki (i konsekwencje) wynikają.

    > - to mam udowadniać niewinność?

    No, więzienia są pełne niewinnie skazanych. Zawsze można się odwołać,
    jeżeli faktycznie sprawa wyglądała inaczej.

  • 10. Data: 2013-02-05 20:56:21
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    On 05.02.2013 14:55, hisjusz wrote:
> [...]
    > Ciekawe jest że w mniejszych miejscowościach w okół Wrocławia nie ma
    > takiego terroru.Jak to jest w innych większych miastach?

    Najpierw przysyłają informację o zajęciu kont (choć nic takiego nie
    zaszło), następnie biorą nie wiem skąd Twój numer telefonu, wzywają do
    siebie, umawiają się z Tobą na spłatę ratalną, po czym na brak wpłat
    reagują brakiem reakcji. Ba - wysyłają Ci nawet zwrot podatku.

    US Warszawa Praga.