    Date: Tue, 05 Feb 2013 20:55:44 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody

    W dniu 2013-02-05 20:41, Marcin N pisze:
> [...]

    Serio? Przecież na pms to karzą tylko niewinnych ;)

    > Dlaczego mam się umawiać, żeby mnie karali na podstawie tego, że jestem
    > właścicielem samochodu?

    Wiesz, to zasadniczo oczywiste. Jak nie ukradli pojazdu, to
    prawdopodobieństwo bliskie 100%, że byłeś to Ty, bądź wiesz kto
    prowadził. Bujanie ślepego się kończy...

    > I dlaczego jeśli nie chcę się z tym zgodzić

    Cóż, z posiadania pojazdu pewne obowiązki (i konsekwencje) wynikają.

    > - to mam udowadniać niewinność?

    No, więzienia są pełne niewinnie skazanych. Zawsze można się odwołać,
    jeżeli faktycznie sprawa wyglądała inaczej.