  • 11. Data: 2011-07-18 20:53:51
    Temat: Re: sposób na bad sektory
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:40f985de-a9fe-42d5-bd31-cfcf4375f363@q1g2000vbj
    .googlegroups.com...
    >Witam
    >W laptopie od czasu do czasu pojawia mi się błąd, system zastyga,
    >czasem pojawia sie komunikat typu "błąd przy próbie zapisu" lub "błąd
    >urządzenia we/wy". Domysliłem się że po mału pada dysk i po
    >zeskanowaniu HD tune znalazł mi trzy padnięte sektory. Dysk jest duży
    >(500GB) i na razie chciałbym go dalej używać. Jak moge oznaczyć te
    >sektory żeby system ich nie używał? Czy HD tune daje taką możliwość?
    >Nie mogę sformatować tego dysku bo nie chce pozbywać sie tych danych.
    >Dodam że systemowy scandisk nic nie wykrywa.
> [...]
    orum/ok.jpg

    "HDD Regenerator" sprawdzi i naprawi jeśli mu się uda.

    "błąd przy próbie zapisu" lub "błąd urządzenia we/wy"
    może dotyczyć kontrolera - czyli płyty głownej, a nie dysku...

    Feromon

  • 12. Data: 2011-07-19 15:55:55
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:53:51 +0200, Feromon napisał(a):

    > "HDD Regenerator" sprawdzi i naprawi jeśli mu się uda.
    >
    > "błąd przy próbie zapisu" lub "błąd urządzenia we/wy" może dotyczyć
    > kontrolera - czyli płyty głownej, a nie dysku...

    Hdd Regenerator to jeden z najgorszych. Może jeszcze bardziej uszkodzić
    dysk. Poczytaj sobie artykuły na forum elektroda.pl albo wszędzie w
    Internecie. O wiele lepiej spróbować MHDD albo płatnego SpinRite.

    --
    [ ASUS M4A87TD/USB3 & 8GB Samsung PC3-10600 ]
    [ AMD Phenom II X4 955 @ 3.8GHz & Titan TTC-NK35TZ/RPW/V3 ]

  • 13. Data: 2011-07-20 09:04:19
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Po dwóch dobach działania MHDD poddałem sie bo robił potem 1% na 8h i
    bez przerwy wyrzucał błedy A, praktycznie zero zdrowych sektorów. Z
    dyskiem na pewno nie było tak źle wiec pewnie coś z tym programem sie
    stało w trakcie sprawdzania dysku. W każdym razie system dałem na nowy
    dysk a ten pracuje jako kontener na mniej ważne dane i na razie radzi
    sobie dobrze.

  • 14. Data: 2011-07-20 14:35:27
    Od: pioruns <c...@b...cy>

> [...]

    > "błąd przy próbie zapisu" lub "błąd urządzenia we/wy" może dotyczyć
    > kontrolera - czyli płyty głownej, a nie dysku...

    HDD Regenerator to jedne z najgorszych narzędzi do tego. Może Ci jeszcze
    bardziej uszkodzić dysk. Poczytaj wątki na elektroda.p i na innych
    stronach. Jak już to lepszy będzie do tego MHDD albo płatny SpinRite.

  • 15. Data: 2011-07-21 11:15:51
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 16.07.2011 00:13, BearBag pisze:
    > (500GB) i na razie chciałbym go dalej używać. Jak moge oznaczyć te
    > sektory żeby system ich nie używał? Czy HD tune daje taką możliwość?

    Same się oznaczą, albo można do tego użyć właściwego narzędzia
    systemowego. O szczegóły pytaj na grupie dotyczącej oprogramo-
    wania, na którą przekierowuję wątek.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |