  • Date: Tue, 19 May 2009 15:49:56 +0200
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@x...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: sprawdzenie minimalnych wymagań dla napisanej aplikacji

    drzejb pisze:
    > witam
    >
    > czy ktoś może poradzić jak mogę sprawdzić jakie minimalne wymagania ma
    > aplikacja którą napisałem.
    >
    > napisałem ją kożystając VB .net i chodzi mi o to czy będzie bez
    > problemowo chodzić na np. sprzęcie 1ghz i np. 256 mb ramu

    Ogólnie jest tak, że program ma minimalne wymagania zbieżne z
    minimalnymi wymaganiami systemu na którym może być uruchomiony.
    Co prawda to jest minimalne wymaganie żeby taki program dało się uruchomić.
    Wymagania zalecane to takie na których program chodzi bez opóźnień i
    daje możliwość komfortowej pracy.
    Oczywiście należy do tego dodać specyficzne wymagania programu, jak np.
    karty rozszerzeń, urządzenia peryferyjne itp.

    pozdrawiam,
    Przemek O.