  • Data: 2020-06-08 21:29:19
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > W dniu .06.2020 o 18:57 Shrek <...@w...pl> pisze:
    > [...]
    >
    > ale taka 1-2-3 ? Bo wiecej do ustawienia chyba nie ma ?
    w obu autach miałem/mam 1-6 do dyspozycji.
    1-3 to miałem kiedyś w starym volvo - ale to były lata 90-te.

    > W jakim sensie "najmniej w gaciach" ?
    > Bo w manualu to nie widze zadnego strachu.
    Ty to stary wyga jesteś. Ale jak "młodzik" zobaczy w zimie biały zjazd lub
    wjazd o nachyleniu kilkunastu procent to lepiej aby miał łatwiej niż
    trudniej. W automacie jest łatwiej bo masz tylko jeden pedał do
    pilnowania. Jak musisz zredukować przed zakrętem z dwójki na jedynkę to
    masz do wykonania tylko jeden ruch wajchą, po wciśnięciu sprzęgła auto nie
    stacza Ci się pod wpływem grawitacji parę bezcennych metrów w dół.

    > Tylko czy wspolczesny jest hydrokinetyczny ?

    Współczesny hydrokinetyczny. Wbrew pozorom nie został wyparty przez
    "roboty".
    Pewnie i te wszystkie "zrobotyzowane" spokojnie (lub jeszcze lepiej) dają
    sobie radę - ale w górach nimi nie jeździłem, nie mam porównania.

    TG