    From: "Papa Smurfs" <P...@z...eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: sterowanie głosowe
    Date: Thu, 3 Dec 2009 17:44:46 +0100

    Órzytkownik "sundayman" napisał:

    > pozostałbym przy embedded PC, bo jakoś to sobie słabo wyobrażam na
    > mikrokontrolerze, o ile ma być faktycznie skuteczne.
    > Ale prawdę mówiąc, w ogóle sobie to słabo wyobrażam, i raczej bym się nie
    > spodziewał, że ktos udostępni koledze
    > swoje programy (zwłaszcza o ile jako tako działają), bo taka dobrze
    > działająca aplikacja sporo by była warta :)
    > Zatem pozostają kombinacje z pisaniem własnego programu, no, chyba że to
    > jakiś mocno komercyjny produkt ma być, to może
    > się ktoś zgłosi. A o ile to ma być w jakimś sensownym budżecie, to jakieś
> [...]

    widziałem program na PC (jakiś pentium 200MHz, dawny znajomy się w to bawił)
    rozpoznający pojedyńcze słowa, oparty na sioeci neuronowej, więc jest to
    spokojnie do zrobienia, nie wiem tylko po co autor chce komplikowac to
    transformatą furiera?:O)
    moim zdaniem wystarczy sieć odbierająca dzwięk z mikrofonu:O)