  • Data: 2011-04-04 05:26:42
    Temat: Re: sumaryczny czas uzywania programu
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > ... nie da sie. Wspolczesne kompilatory odwalaja calkiem
    > niezly kawal roboty, dawno dawno temu na amidze probowalem
    > robic takie zabawy i kod przepisany na asembler z lednoscia
    > udawalo sie napisac 2 razy szybciej (2 miesiace optymalizacji
    > w miare krotkiego programu). Podejrzewam, ze przy wspolczesnych
    > kompilatorach bym sie tego nie podjal. Z powazaniem
    >        Adam Przybyla
    o jakich kompilatorach myslisz? musialbym zobaczyc aby uwierzyc
    ale nie przypuszczam - prawdziwi asmowcy jak ja to widze wogole np nie
    uzywaja ramek stosu i nie stosuja rozwiazan automatycznych kompilatory
    chyba nie zajechaly tak daleko. Druga rzecz ze mysle tez o bardziej
    algorytmicznym i trickowym sposobie myslenia - takimi trickami
    moznabylo i zapewne jest mozna robic rzeczy niemozliwe.
    Pozatym z tego co wiem kompilatory raczej pisza pod 'ogolny'
    procek np bez sse itp i raczej nie mierza i testuja szybkosci
    kawalkow kodu na konkretnym kompie. Sam nie pisze od dawna
    nic w asmie ale daze go uznaniem i uwazam ze ma mozliwosci.

    kenobi