  • Data: 2016-04-21 20:36:29
    Temat: Re: swap silnika w motocyklu Hornet > CBF600
    Od: "max650" <m...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BUNIEK" napisał w wiadomości grup

    >Witam

    >Od jakiegoś czasu szukam mocniejszego a zarazem uniwersalnego motocykla
    >jako kolejny.
    >Obecnie posiadam CBF 500 i jest to już słabe, na gaźnikach, posiada mało
    >elastyczny silnik. Aczkolwiek sama jazda jest przyjemna i wygodna.
    >Naturalnym następcą byłby CBF 600 ale z 58KM na 78KM to nie duży skok.
    >Natomiast Brat posiada Horneta CB600F który pod względem charakterystyki
    >silnika + zestopniowania skrzyni i elastyczności bardzo mi odpowiada,
    >ergonomia juz mniej(aczkolwiek jest to świetny motocykl).
> [...]

    Jest jeszcze kwestia bezpieczeństwa - hamulce, które mają zatrzymać 58 konną
    maszynę niekoniecznie sprawdzą się ze 100 konnym potworem, a i
    sztywność/wytrzymałość ramy też może stanowić problem dla większych
    przeciążeń:)
    Przeróbka punktów mocowania silnika, jakieś przedłużki wątpliwej
    wytrzymałości, same niewiadome.
    Pozdrawiam.
    Paweł H.