    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: sygnał tylko dla części stacji
    Date: Tue, 19 Aug 2014 09:29:02 +0200

    W dniu 2014-08-19 o 09:07, Krycha pisze:
    > Takie siatki są na innych działkach, choć wyniesione wyżej niż moja.

    a to dużo daje. czasem nawet metr wyżej znacznie poprawia.

    > Kabla jest 6 m. Zastanawiałam się, czy to że kabel środkowy nie jest
    > jednym sztywnym drutem, ale wiązką cienkich drucików miedzianych
    > skręconych dla usztywnienia, może mieć wpływ na pogorszenie przesyłanego
    > sygnału.

    tak, zdecydowanie. linki już się nie stosuje. zmień na nowy.

    > Raczej Chrzelice. Tam skąd przychodzi najsilniejszy sygnał, biorąc pod
    > uwagę umieszczenie anteny (siatki) i możliwości manewru nią.

    > Czytałam, że kierunkowa musi być skierowana dokładnie na przychodzący
    > sygnał, a sitkowa korzysta z sygnałów z odbicia.

    każda antena musi być skierowana na nadajnik, tyle że kierunkowa ma
    mniejszy kąt widzenia. siatka łapie szeroko razem z zakłóceniami
    i sygnałami odbitymi co nie jest korzystne.

    zmień kabel na nowy i podnieś nieco ją wyżej, jak sąsiedzi odbierają
    to Ty też będziesz.
    dziwi mnie tylko, że odbierasz mux3 który jest na 34 kanale (tvp1 itp.),
    a mux2 (tvn, polsat) który jest sporo niżej bo na 23 nie.