    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: syndrom Nowaka
    Date: Mon, 4 Feb 2013 09:49:30 +0100

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Sorry, ale to odwrotnie dziala. Jak chcesz spowodowac wypadek z rannymi,
    > gdy 100 km jedziesz 5h ?
    > Zderzak mozesz porysowac, ale nie do statystyk sie wpisac.

    Oczywiście ja nie, ale w takich sytuacjach zawsze pojawiają się krtetyni
    którzy nie będą grzecznie jechali w korku tylko wyprzedzają na trzeciego.
    Gdy ruch jest płynny i wszyscy jada szybciej to mniejsza presja na
    wyprzedzanie a i bezpiecznych okazji więcej.

    > Co innego w niespotykanie malych korkach - wtedy jedziesz z predkoscia
    > niebezpieczna.

    Jazda 90 na godzinę nie jest niebezpieczna sama z siebie.

    > Tez watpie, sytuacja jest raczej stabilna.

    Nawet tu na grupie kilka osób o tym pisało jakoby przepis już obowiązywał,
    więc na różnych onetach i innych mniej zorientowanych forach na pewno było
    tego więcej. Mnie też kilu znajomych pytało czy już kupiłem zimówki bo od
    tego roku są obowiązkowe.

    Pozdrawiam
    Ergie