    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szukam auta - mocnego RWD - doradźcie
    Date: Mon, 4 Jan 2010 15:58:27 +0100
    <hhgdbd$c5m$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhgd7r$3lb$1@inews.gazeta.pl>
    <hhggqi$2pm$1@news.onet.pl> <hhgjun$a6h$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hhig2a$p8j$1@inews.gazeta.pl>
    <hhl93b$etb$1@inews.gazeta.pl> <hhn68f$o3r$1@inews.gazeta.pl>
    <hhnctt$ing$1@inews.gazeta.pl> <hhnhh0$sdm$1@news.onet.pl>
    <hhnib9$99p$1@inews.gazeta.pl> <hhnkkp$4g8$1@news.onet.pl>
    <hhnrej$cmj$1@inews.gazeta.pl> <hho3to$9u6$1@news.onet.pl>
    <hhocvu$ltq$1@inews.gazeta.pl> <hhoif4$f6k$1@news.onet.pl>
    <hhqjjb$dou$1@inews.gazeta.pl> <hhqnrc$1j7$1@inews.gazeta.pl>
    <hhs7sf$eb6$1@inews.gazeta.pl> <hhs8pk$ho2$1@inews.gazeta.pl>
    <hhsbi3$s8q$1@inews.gazeta.pl> <hhsfrd$geg$1@inews.gazeta.pl>
    <hhsrho$7gb$1@inews.gazeta.pl>

    Jurand wydusił z siebie te słowy:

    > Super - w końcu zaczynasz coś pojmować.

    wiesz .. mozna dyskutować, ale nie musisz mnie obrażac.
    Próbowales mowiąc per chłopczyku i teraz znów wyjeżdzasz z durnym tekstem.

    > Gdyby to było takie piękne, jak piszesz, NIKT nie bawiłby się w
    > zmniejszanie pojemności silników i dokładanie różnych elementów,
    > zwiększających sprawność tych silników - wtrysk bezpośredni,
    > turbospreżarka, kompresor, itp.

    ale wiesz co to moda i marketing?

    > Maluch to nie jest samochód do jakichkolwiek porównań. Sprawność
    > silnika malucha pozostaje daleko w tyle za sprawnością silników np.
    > ówczesnych kosiarek do trawy.

    Sam podajesz skrajne przyklady .. to też bede sie takimi posługiwał.

    > Podobnież możesz wziąć do porównania Poloneza 1.6...
    >
    > Celowo pisałem, że należy porównywać SILNIKI WYKONANE W PODOBNEJ
    > TECHNOLOGII.

    stary, ale to Ty podajesz ciągle jakies dziwnie porównania i dopiero w
    ostatmim poście byłeś tak uprzejmy wziąć pod uwage te same auta, a wczesniej
    piszesz o oporach wewnętrznych silnika a porównujesz małe samochody z małymi
    silnikami do duzych z duzymi
    Troche konsekwencji

    > No i bije na łeb.

    Tak? Hmmm

    > Dlaczego? ;-)

    Udajesz, ze nie zrozumiales, czy faktycznie nie rozumiesz (całości
    wypowiedzi)?

    > Oczywiście. To ma największy wpływ. Co więcej - powiem, że nawet
    > miejsce zamieszkania ma bardzo istotny wpływ na spalanie, dużo
    > większy niż pojemność silnika. Ale to nie było przedmiotem dyskusji.

    wiec wróćmy do tego o czym dyskutujemy.
    To Ty ciągle jako przyklady podajesz wszystko tylno nie zależność samej
    pojemności.
    Podajesz masy auta, ukladu przeniesienia napędu, rodzaju skrzyni itd.
    Albo wiec pomijamy wszystko co nie związane z pojemnością, albo bierzemy
    piod uwage wszelkie inne czynniki.

    > A to już jest dyskusja zupełnie na inny temat ;)
    > Proponuję tak - nie zaczynaj rozmowy na tematy, o których raczej
    > pojęcia nie masz, bo się wykładasz co bądź w szukaniu argumentów na
    > udowodnienie prostej tezy. Szukasz ich nawet w takich miejscach, do
    > których absolutnie nie powinieneś sięgać ;)

    Ta dyskusja już dawno przestała być o tym o czym napsialem na początku -
    czyli wpływ pojemnosci na spalanie i to nie dlatego, ze ja szykam
    argumentów, tylko Ty ciągle szukasz dziury w całym,.
    Podałeś na początku jeden konkretny argument pod tytułem większe opory
    wewnętrzne, ale jak ktoś zapytał jakie to opory i jakie mają znaczenie to
    zmieniasz temat.
    Tak jak teraz, próbując brak akrgumentacji zamienić w atak na moją rzekomą
    niewiedze.
    Udowodnij coś a później poddawaj w wątpliwość moją wiedze bądz niewiedze.
    I na koniec co jak co .. ale w szukaniu dziiury w całym to Ty jestes tu
    mistrzem, a wydawałoby sie, ze napisalem proste zdanie na początku, tylko,
    ze nawet nie próbujesz go zrozumiec, tylko dorabiasz filozofie.

    > Powiem Ci tak - ta Twoja Omega 2.5 V6 z LPG to żaden demon mocy nie
    > jest.

    a gdzies napisalem coś takiego?

    > Więc to
    > "lubienie dużych i przeciętnie mocnych aut" to jest Twój gust i nic
    > mi do tego - ale na Boga nie rób z tego religii, w którą wszyscy
    > musimy tutaj wierzyć!

    teraz to już pieprzysz jak potłuczony.

    Ale niech Ci będzie... mi sie już z Tobą gadać nie chce, bo to jakbym z
    moonem o Płaszczycy rozmwial.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)